Uppdaterade visst bara på alive.se idag mitt i mellandags rean. Drog till Audi idag och hörde med dom. Fick dom undre fästena gratis för det hade dom hemma och resten av fästena fick dom beställa. 79kr för 4 stycken Ser precis likadana ut som Sparcos.
Städade ur bilen och skruvat ur baksäte och dörrsidorna. Hitta inget råttbo.
Sen så är ju frågan. Skruva locket i original tankluckan tills jag kan svetsa dit en annan plåt? Eller sätta det direkt i karossen och ta bort original luckan?
Mjo jag är 99% säker på att det hamnar i luckan. Risk för att det ser ut som om jag har tappat luckan annars. Men kommer inte försänka det då jag ska stansa ut en plåt med försänkning i sen och svetsa fast istället. Men det gör jag i sommar när det är lättare att lacka.
Jo det ska nog bli bra. Samma mattor som jag hade innan, men förarmattan har blivit lite sliten och vill inte ligga still längre. Iom det så har den blivit väldigt hopknycklad och ful. Så hoppas fästena ska lösa det problemet.
Härligt! Trist att dom hunnit förstöra för dig innan. Var tvungen att kolla till min bil i helgen, har läst om flera som sett spår av råttor i sina bilar. Så jag var lite orolig där ett tag......
Jo den där har jag gjort själv, men det var för 7 årsen när man fortfarande gick i skolan och hade tillgång till CNC fräsar.
Äntligen lyckats släpa mig iväg till garaget och fått något gjort!
Om jag får lov att säga det själv, satan va fräscht det blev! Även experimenterat med morsans symaskin att sy i skinn. Gick lite si sådär. Så nu blir det till att testa sambons nya Husqvarna DeluxExtraAlltBlingBling maskin som dessutom är rosa!
Nu kan jag äntligen börja montera ihop bilen igen, så om det blir någon tid över i morgon så åker framvagnen dit iaf. Mer då!