Under passagerarstolen på min nuvarande Colt hittade jag en hel hög med inkasso och kronofogden papper från fd ägarn, två parkeringsböter på bilen och lite annan skit
Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II" Good Girl Gone Bad
En polare hittade en skylt där det står "Stopp Polis" på när han köpte sin Vento, en av dem polisen petar ut genom fönstret när man stoppar bilen bakom Lite udda
inte en bil med regget Gayxxx vi hade ett antal ventosar gick här i örebro för än väldigt massa år sen
Hmm, jag har faktiskt inte kollat i senaste inköpet ännu. 90:an hittade jag dock lite prylar i;
Tändsticksask(liten, brun och gammal) märkt med priset 1 öre. Rutlim (till bilrutor). Solbrillor a la tidigt 70tal tillverkade av bakelit. En lös tändmodul. X antal flaskor förgasarolja. Gammal hjärtmedicin. Div. skruvar, muttrar och brickor och mynt.
hej, köpte en bil av en gubbe för många år sedan, den va "långtidsparkerad" å inga nycklar fick jag med heller. I skuffen låg ett helt arv från nån släckting till honom, plus en massa brev till kungen att tyskarna är på väg. Detta var på 90-talet. Jag minns att när vi skulle skriva ägarbyte i hans lägenhet noterade jag att han samlade på mkölkkartonger och att iställer för mattor var det kavajer utlaggt som han gick på......
hej, köpte en bil av en gubbe för många år sedan, den va "långtidsparkerad" å inga nycklar fick jag med heller. I skuffen låg ett helt arv från nån släckting till honom, plus en massa brev till kungen att tyskarna är på väg. Detta var på 90-talet. Jag minns att när vi skulle skriva ägarbyte i hans lägenhet noterade jag att han samlade på mkölkkartonger och att iställer för mattor var det kavajer utlaggt som han gick på......
Hehe, låter som en vettig typ...
Hehe eller hur
BTW, Firetrax bör väl snart ha avtjänat sitt straff så han borde komma tillbaka snart
när jag köpte 240in så hitta jag under soffan ett par stringtrosor och när jag rev ut soffan så hitta jag 10öre. trosorna sålde jag till en polare (budgivning) för "200kr" och så fick jag hans wunderbaums då han fick något annat att hänga där
Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
jag har bara hittat verktyg,däck trycksmätare/pengar å al den skiten,MEN kompisen hade värdens flyt:) nämligen, köpte en saab 900 i från angered i göteborg(mycket tveksamma killar) bilen kostade 950 kr, och i den låg det.... 9 st häcksaxar(troligt vis klippt koppar kabel) 2st yxor 3st kofotar mariuana blad mellan säterna lustgas patroner rosa piller med en muskulös arm på och som grädden på moset,brev i från en kille på kumla.... snacka om ångest bil eller,fy fan ville aldrig åka i den,kunde ju sticka sig på en kanyl eller dylikt
det konstigaste jag har hittat är nog en Rambo liknande kniv i handsfacket och en spade i bagaget...men inte så konstigt att man hittar sånt i bilar där jag bor och köpte bilen...RINKEBY bilen var en volvo 850
jag har bara hittat verktyg,däck trycksmätare/pengar å al den skiten,MEN kompisen hade värdens flyt:) nämligen, köpte en saab 900 i från angered i göteborg(mycket tveksamma killar) bilen kostade 950 kr, och i den låg det.... 9 st häcksaxar(troligt vis klippt koppar kabel) 2st yxor 3st kofotar mariuana blad mellan säterna lustgas patroner rosa piller med en muskulös arm på och som grädden på moset,brev i från en kille på kumla.... snacka om ångest bil eller,fy fan ville aldrig åka i den,kunde ju sticka sig på en kanyl eller dylikt
jag bor i angered finns mycket sånt skit här uppe!
Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
köpte en kadett 77a från en kille i skogås för några år sedan som va garage lackerad röd till saken jag o några till åkte o köpte den bilen då den va så himla billig innan vi åkte så fan jag en tårt formad matlåda i handskfacket och fråga killen om han ville ha den då sa han släng skiten den är ändå inte min. när vi kom hem så städade vi ur bilen på allt skit och jusst den matlådan öppnade vi då vi va nyfikna på innehållet då det skramlade om lådan och fan hela lådan ful av marijuana och rullpapper.
vad gjorde du då?..va ärlig nu....typiskt skogås folk