Tips på ny huvudenhet

kevin300
14 april 2010 · 15 Inlägg

tänkte fråga om någon här har koll på vilken huvudenhet som både är stilig och bra ös i

tack på förhand

BMW 320i (1992)
ChriZtoffer GAS democar 2018!
14 april 2010 · 8 744 Inlägg

Pioneer P88RS-II! smile Ser både väldigt trevlig ut och ska vist låta grymt bra!

Senast redigerat av ChriZtoffer (14 april 2010)

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
stRaend
14 april 2010 ·

http://www.ljudstudion.se/pioneer-dehp8 … c-102.aspx

en länk som fungerar lite bättre ^^

men samma spelare som chriztoffer (försökte) länka. tongue

ChriZtoffer GAS democar 2018!
14 april 2010 · 8 744 Inlägg

Nu funkar min länk också. wink Borde nog starta om datorn, den gör lite som den vill nu... men ja det är väl en vettig spelare som ser bra ut. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
stRaend
14 april 2010 ·

beror dock på vad han har för budget samt vad han är ute efter för funktioner. fast p88rs-II har nog det mesta man kan tänka sig? om man nu inte vill ha något mycket extremt neutral

ChriZtoffer GAS democar 2018!
14 april 2010 · 8 744 Inlägg

Någon budget nämnde han inte så därför drog jag till med P88an då den för tillfället har ett väldigt bra pris sett till vad man får och dessutom uppfyller hans andra krav, den ser bra ut!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
stRaend
14 april 2010 ·

sant sant smile men mitt inlägg var mer riktigt mot ts då det är lättare att rekommendera om det finns en budget att gå efter tongue

Jimmylainen
14 april 2010 · 420 Inlägg

Vad ligger din budget på? Lättare att utgå från det! smile

kevin300
15 april 2010 · 15 Inlägg

max 3000

BMW 320i (1992)
bl1nd
15 april 2010 · 61 Inlägg

Ja nu när dom verkar vilja bli av med sina Pioneer P88RS-II i flera butiker äre nog bara lägga på några hundra o ta den för bättre stereo än så får du inte om du tänker ljudmässigt!

BMW M3 "ESS Tuning" (2003)
stRaend
15 april 2010 ·

som sagt, lägg till 400:- så får du en riktigt bra spelare. om du jämför den med dom andra i den prisklassen så vet jag inte vilken annan som kan mäta sig med den? neutral

vad jag hört så säljer dom ut dom för att dom ska sluta tillverkas och att det inte kommer något "uppföljare"? Vet inte om det stämmer, bara vad jag hört.

Bromar ______________JDM______________
15 april 2010 · 204 Inlägg

Personligt så tycker jag att dubbeldin är mycket stiligare än en macka med 2 rattar på ! big_smile

Den som har funnit, Har sökt en hel del med!!
ChriZtoffer GAS democar 2018!
15 april 2010 · 8 744 Inlägg

Om man får plats med dubbeldin så ja, fast problemet med en sån är ju om man vill ha en skapligt avancerad så kostar den betydligt mer än en 1-DIN. wink

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Masquerade Aldrig nöjd
15 april 2010 · 804 Inlägg

kevin300 skrev:
max 3000

Kan varmt rekommendera Alpine CDE-102R. Har för mig att den låg någonstans runt 2'500kr, verkar dock ha utgått nu.

Livet är för kort för att äga Volvo.
Bromar ______________JDM______________
15 april 2010 · 204 Inlägg

ChriZtoffer skrev:
Om man får plats med dubbeldin så ja, fast problemet med en sån är ju om man vill ha en skapligt avancerad så kostar den betydligt mer än en 1-DIN. wink

Jag kör en Kenwood va den nu heter fick den i fint begagnat skick för 1300:- och den har allt jag behöver och lite krims krams till smile och den ar ju bra mycket billigare än en 1 din med motsvarande effekt och inställningsmöjligheter som är ny smile

Den som har funnit, Har sökt en hel del med!!
ChriZtoffer GAS democar 2018!
15 april 2010 · 8 744 Inlägg

Jo men att jämföra begagnat mot nytt blir ju lite fel. wink Ett annat tips till TS Kenwood KDC-W7644UY, riktigt nice spelare för väldigt lite pengar! Fick just hem en som jag sitter och leker lite med nu, har det mesta i inställningsväg iaf.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Bromar ______________JDM______________
15 april 2010 · 204 Inlägg

ChriZtoffer skrev:
Jo men att jämföra begagnat mot nytt blir ju lite fel. wink Ett annat tips till TS Kenwood KDC-W7644UY, riktigt nice spelare för väldigt lite pengar! Fick just hem en som jag sitter och leker lite med nu, har det mesta i inställningsväg iaf.

Nä sant men tror ändå att nypris ligger på 3 loppor men men, inbillar mig bara att större utrymme ger mer kvalité i produkten, kanske är gammalmodig. smile

Den som har funnit, Har sökt en hel del med!!
Jonathan_lindgren
16 april 2010 · 297 Inlägg

vart tog alla tips om kenwood 8044 vägen? tongue trodde den va storfavorit i 3000 klassen? iof inte hållit mej updaterad

ChriZtoffer GAS democar 2018!
16 april 2010 · 8 744 Inlägg

Den jag just köpt (7644) är samma som 8044 fast med valbar skärmbelysning och utan bluetooth, men billigare. wink

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
DoomDevil
16 april 2010 · 113 Inlägg

MediaMarkt hade en JVC för ett år sedan som jag köpte för 2000.
Kommer tyvärr inte ihåg vad det va för modell, men den spela riktigt bra. Plus att den tog dvd-skivor och hade t.o.m. videoutgång smile
Provade dock aldrig videoutgången.

Mazda Miata (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang