2931
Sök

Vilket yrke skulle ni vägra?

375 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
Som rubriken lyder. Vilket yrke skulle ni vägra jobba innom.

Själv får jag säga. Politik och fotbollsdomare.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

Muttley
22 april 2010
allt som har med chark att göra. Fy fan vad äckligt de är, hanteras på så pass äckligt sätt med.

956 Inlägg
22 april 2010
jobba i möbel/klädaffär. det skulle gå mig på nerverna

eldus veldus

998 Inlägg
22 april 2010
Telefon försäljare, brandman.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

502 Inlägg
22 april 2010
Som det ser ut just nu så skulle jag nog ta första bästa jobb. Vart arbetslös i 1år. Sjukt trött på det.

7 100 Inlägg
22 april 2010
kontor och telefonförsäljare!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

BECE
147 Inlägg
22 april 2010
Fotvårdare, telefonförsäljare

Ingen minns en fegis.

huh?
10 427 Inlägg
22 april 2010
Telefonförsäljare, "event"-mobilförsäljare, dammsugarförsäljare, "*"-säljare (finns säkert vettiga säljarjobb också wink ) vakt/värd på krogar/nattklubbar, lastbilschaufför, truckförare (heltid tongue)..

**

Edit: kan tilläggas att jag bla har arbetat (en av uppgifterna) en sommar med att transportera avlidna till
bårhus inom ett lasarett. Och det är antagligen mer ok än att kränga skräp via telefon.
Senast redigerat av steifan (22 april 2010)

German Engineering
9 083 Inlägg
22 april 2010
FoXoN skrev:
Som det ser ut just nu så skulle jag nog ta första bästa jobb. Vart arbetslös i 1år. Sjukt trött på det.

Så du är beredd att jobba med väldigt låg lön? Man måste betala räkningar också.
Senast redigerat av CarpeDiem (22 april 2010)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

502 Inlägg
22 april 2010
CarpeDiem skrev:
FoXoN skrev:

Så du är beredd att jobba med väldigt låg lön? Man måste betala räkningar också.

Den ska inte vara jätte låg, medel lön nöjer jag mig med för tillfället... bättre stålar än försäkringskassan.

12 086 Inlägg
22 april 2010
Lärare och telefonförsäljare..
Senast redigerat av JapMax (22 april 2010)

German Engineering
9 083 Inlägg
22 april 2010
Polis, väktare, städare, stekare (McDonalds som exempel) kock, lärare, säljarjobb, sopgubbe, politiker, läkare, lärare, barnomsorg, brandman

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

1 534 Inlägg
22 april 2010
CarpeDiem skrev:
FoXoN skrev:

jag tror att en väldigt låg lön betalar räkningar bättre än ingen lön alls wink

956 Inlägg
22 april 2010
Iam2fast4U skrev:
CarpeDiem skrev:
FoXoN skrev:

Du har ju helt klart rätt i det du skriver

eldus veldus

Fisketokig
2 997 Inlägg
22 april 2010
lågavlönade skitjobb i allmänhet.

Inom handel eller restaurang skulle aldrig gå.

Det är bara industri och hantverkarjobb som lockar.
Möjligheterna att jobba extra och hyffsade löner.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

I got Dubs!
2 423 Inlägg
Körv
3 535 Inlägg
23 april 2010
Ni som tror att sopgubbe är ett dåligt jobb vet inte vad bra det är. Skulle väldigt gärna jobba med det. Visst, gå upp aptidigt kanske inte är en hit. Men det är bland dom finaste lastbilsjobben kan jag lova.

Truckdriving Man

1 571 Inlägg
23 april 2010
Att sitta på ett kontor framför en dator vore hemskt i längden.

998 Inlägg
23 april 2010
golf88 skrev:
Iam2fast4U skrev:
CarpeDiem skrev:

Du har ju helt klart rätt i det du skriver

Skulle också ta vilket jobb som helst. 5 år sen man jobba, tjejen betalar allt. Bara man får ut mer än 8000 så är jag nöjd.
Men inte telefonförsäljare.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

213 Inlägg
23 april 2010
Tidningsbud aldrig mer! satan att ha ett gå distrikt. det var ingen höjdare. igår blev glaset fullt och jag sa upp mig. men kan tänka mig det mesta förutom försäljning.

Sök