Om jag vill ha en bil så skiter jag fullständigt om det är halv tank eller full tank bara det finns tillräckligt så jag tar mig till macken!!!
/Benny
Helt sjukt att de är ett företag som skriver så med. Inte en jävel bryr sig liksom.
SÅ sjukt är de inte, de e typ bara småföretag som försöker locka till sig folk med såna taktik! Knappast en 23åring turbogalen kille som kollat på sånt, snarare Arne 79 som vill ha en bensinsnål bil. Den ser ju bra ut, o halvtank, de klarar han sig på i nån vecka om inte en månad! Typ!
Om jag vill ha en bil så skiter jag fullständigt om det är halv tank eller full tank bara det finns tillräckligt så jag tar mig till macken!!!
/Benny
Helt sjukt att de är ett företag som skriver så med. Inte en jävel bryr sig liksom.
SÅ sjukt är de inte, de e typ bara småföretag som försöker locka till sig folk med såna taktik! Knappast en 23åring turbogalen kille som kollat på sånt, snarare Arne 79 som vill ha en bensinsnål bil. Den ser ju bra ut, o halvtank, de klarar han sig på i nån vecka om inte en månad! Typ!
Lite mer desperata försök att sälja. Han hade ju kunnat skriva lite mer info om bilen istället för hur mycket soppa de är .
Lite mer desperata försök att sälja. Han hade ju kunnat skriva lite mer info om bilen istället för hur mycket soppa de är .
Ja, visst. Det tycker jag o du, men Arne 79 tycker att det räcker med radio och att det är servo är stor fördel, då får man inte ont i musklerna..
Inte så lustig annons men det måste ju vara en elak skämtannons eller felskrivet pris. 69000 för en mustang gt - 05.
Fabrikat Ford Modell MUSTANG GT Kaross Täckt Fordonstyp PB Växellåda Manuell Modellår* 2005 1:a dat. i trafik 2005-08-01 Tillv.mån. 000000 Färg GUL Effekt 220 kW / 299 hk
* Modellår är baserat på uppgifter i vägtrafikregistret och information från tillverkaren
Vi väntar tillökning och ryms inte längre i bilen ..samt att min närmaste husvagnsgranne fredde just backade in i sidan på bilen, men i övrigt fint skick! säljes vid snabb affär 69.000:- kan ses första vägen till höger in på campingen ! Välkommen
Inte så lustig annons men det måste ju vara en elak skämtannons eller felskrivet pris. 65000 för en mustang gt - 05.
Fabrikat Ford Modell MUSTANG GT Kaross Täckt Fordonstyp PB Växellåda Manuell Modellår* 2005 1:a dat. i trafik 2005-08-01 Tillv.mån. 000000 Färg GUL Effekt 220 kW / 299 hk
* Modellår är baserat på uppgifter i vägtrafikregistret och information från tillverkaren
Vi väntar tillökning och ryms inte längre i bilen ..samt att min närmaste husvagnsgranne fredde just backade in i sidan på bilen, men i övrigt fint skick! säljes vid snabb affär 69.000:- kan ses första vägen till höger in på campingen ! Välkommen
Tror inte det. Annonsens pris är 69 och han har skrivit 69 i annonsen. Jag tvivlar STARKT på att det där är en ärlig säljare ....
annonsen borta så..
Tja, vi satte in polarens Kadett GSi cab för 9.900:- för mååånga år sedan som en liten "present" då han flyttade ihop med sin tjej samma dag. Gissa vem som blev nerringd... Kanske samma typ av skämt?
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Jo men sen då? man brukar ju skriva full servad. men han nämner ju inget om efter -05 nästan så man kan anta den inte är servad efter de
En gammal bil! Jag tänker då fan inte betala mer än nödvändigt för o serva min bil, den har för den delen inte ens servicebok.. Olja/oljefilter/luftfiler. säg 1000-1500kr, kan jag själv göra på närmaste GDS-hall. Varför ska jag lämna in den på auk. verkstad då han gör exakt samma jobb (om inte sämre..) men oxå tar betald? Finner ingen anledning..
Syrrans bil, som är lite nyare med full dok o allt, hennes ser jag mer viktigt att allt görs enligt boken!