Andromeda skrev:
gamlingen skrev:
Andromeda skrev:
I de flesta fallen är det nog något problem med bilen. Varför göra sig av med en fungerande bil? Han har ju haft den minst 3 år så han borde vara nöjd med den. Man måste ju räkna med att få mindre betalt när den inte är nybesiktad och nyskattad?
Behöver inte va fel på bilen..de gånger jag bytt bil så har det inte varit nå fel på dom,, Att det är fel på en bil som säljes är nog en myt som cirkulerar,, vet många som köpt hela bilar. Men nu vet man ju att de flesta som säljer är bluffmakare då.. vilket jag betvivlar..
Nej, jag har aldrig heller sålt en bil det varit något större fel på, men alla bilar jag köpt som inte varit nybesiktade har det varit saker att fixa direkt. Man kan helt enkelt inte lita på att alla är lika ärliga osm en själv

Jag byter när det dyker upp nåt kul till rätt pengar. Det är inte ens alltid att jag byter upp mig, ibland hamnar pengarna i nåt annat projekt. Som tex när jag bytte ifrån skaplig Cherokee till risig Volvo 245, eller från fin E23 till risig amazon. Så det finns jävligt många olika anledningar att byta bil.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...