hörde på radio att folk brukar lägga frukter och tända ljus i rummen när dom säljer hus för att de ska ge lite färgbrytning o se fint ut eller liknande.
att de skulle komma i bilar kunde jag fan aldrig tänka mig :o
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
men sannolikheten att nån från holland skulle ringa å köpa en gammal rostig 245 känns väldigt liten
Talar tre språk men kan inte skriva svenska!!!
/Benny
Det finns gott om medlemmar här på gorg som inte heller kan skriva svenska fast dom har växt upp och gått 12 år i skola i Sverige. Relativt sett så är väl det värre än att nån inflyttad holländare stavar som en kråka...
Haha "Finns i Östersund som ligger 560km norr om Stockholm" ja bor ca 350km från stockholm men inte brukar ja skriva i annonser hur långt från stockholm det är ja bor Hade kanske förstått om man bodde i nån liten okänd by nån mil utanför stockholm.
sen är denna fin: "Har en bil för mycket på parkeringen" "Kanske byten"
dessutom skulle jag nog mer gissa på nått mekaniskt fel än elfel som säljaren gissar på. att 4an å 5an inte går att få i har nog inget med nått elfel att göra
Haha "Finns i Östersund som ligger 560km norr om Stockholm" ja bor ca 350km från stockholm men inte brukar ja skriva i annonser hur långt från stockholm det är ja bor Hade kanske förstått om man bodde i nån liten okänd by nån mil utanför stockholm.
sen är denna fin: "Har en bil för mycket på parkeringen" "Kanske byten"
dessutom skulle jag nog mer gissa på nått mekaniskt fel än elfel som säljaren gissar på. att 4an å 5an inte går att få i har nog inget med nått elfel att göra
Automatare styrs väl delvis av elektronik när det gäller växellådan? själv har jag ingen aning om den modellen.