Möjligtvis värd den stora summan då den är unikt matt. Gissar på att den är omöjlig att putsa upp och ser inte kul ut i övrigt heller. Skulle nog fort bli matt igen om man lyckades få fram spår av glans.
jo ja ser de på det punkterade alt. dåligt pumpade framdäcket
utrustad med: "servo" vore väl konstigt om en mondeo från 95 inte hade de
Å vad är "Halkkontrol" för nått?
Antisladd på en 95:ans Ford? Nja...
är inte AC å klimatanläggning samma sak?
Nja, klimatanläggning som jag förstått det är att du ställer in t.ex 20C och då håller den 20C i bilen automatiskt. Fast det kanske är automatisk klimatanläggning? AC är endast kall luft.
Nja, klimatanläggning som jag förstått det är att du ställer in t.ex 20C och då håller den 20C i bilen automatiskt. Fast det kanske är automatisk klimatanläggning? AC är endast kall luft.
Precis. Jag har AC i Ugly och man måste vrida på rattarna varje gång man ska köra. Det är en flashback till 80-talet
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
27 november 2011
Dieselsmurfen skrev:
Thunderbird88 skrev:
killercow skrev:
är inte AC å klimatanläggning samma sak?
Precis. Jag har AC i Ugly och man måste vrida på rattarna varje gång man ska köra. Det är en flashback till 80-talet
Hade till och med automatisk klimat anläggning i min T-bird från -88 Fast far med samma bil från samma årtal har inte det