3605
Sök

Lustiga annonser - fordon :-)

Forummoderator
18 290 Inlägg
12 oktober 2012
666HP skrev:
Reservdelsbil? Antalet användbara delar kan man nog räkna på ena handen.
http://www.blocket.se/gavleborg/Subaru_ … =5&w=1

Gudars skymning!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

1 231 Inlägg
12 oktober 2012
haha motorn gick ju för 10 år sen så den startar säkert med ett nytt batteri och fräsch bensin wink

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
12 oktober 2012
Evildan skrev:
http://www.blocket.se/goteborg/Ford_taunus_V4__65_42534984.htm?ca=12&w=3

Tjenare på Er alla läsare, nu är de så att sommaren är över och jag har ingen plats för denna "skönhet" "enligt grannar mm." så varför borde jag inte sälja henne till någon stackare som har med kärlek för de ska ju vara så att man har mer ork vid nyförälskelse och de kan ju behövas! Men den är ju besiktad till nästa sommar nångång iaf!jävligt läckra x-traljus på med dom säljs inte gratis i andra fall. De är ju 3 växlad manuell rattväxel på na och från början 6 volt men nu mera 12, de är ju positivt. Men de är ju så att de är en och annan buckla och rostfläck åxå, men vad i hela friden gör de! För tro de eller ej men hon är fin under som man brukar säga å bromsarna fungerar ju bra dessutom. Raka sidepipes på varje sida för ju så starke v4:an dönar rätt gott med, även de har folk i min närhet nämnt. Men nu över till de tråkiga de har väll gått nån kolvlring lr nåt annat kul, för hon rycker som en blöteldad vekamin ur vevhuaventilationen men de går allt att starta å köra, men du får man en del tutande å blinkande bilar i sin närhet ist, så ett litet förslag från min sida är då att ta den på en biltransport lr nåt annat klyftigt, har faktist en sån där dollyvagn ni kan få köpa med, eller ne om ni inte bråkar med mig ska ni få den. Men det hjälper ju ändå inte hemtransporten för den har ju punktering på ett hjul men går fint att dra den tom. Men kom nu å köp, de är förmodligen viss pråtmån på den med sitter ett par 6"9or i med spelar på gött!kan säkert byta mot nåt bra med om de är så att du saknar pengar,för dom ska jag väl kunna klara mig utan. Vad tror du om en vinterbil kanske? Hellst inga pizzor bara"försöker sluta med de" men om du nu har en flygande matta kan de vara intressant, kan inte förstå annonsörer som inte vill ha dom?
Gick inte i skolan så ofta heller så nåt annat språk än svenska kan jag ju inte, inte ens om de inte är ren svenska.
Puss kram å klapp på sjärten// Alexander

uppdatering
EFTERSOM ATT INGEN VILLE HA SKITEN KÖPTE JAG NU EN NY MOTOR BYTAR DEN OCH FORTSÄTTER ATT DRICKA BRÄNNVIN OCH HA ROLIGT I SKITEN! eller betala de som står och få med en ny motor.

MVH Alexander

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Forummoderator
18 290 Inlägg
12 oktober 2012
RD_87 skrev:
Evildan skrev:
http://www.blocket.se/goteborg/Ford_taunus_V4__65_42534984.htm?ca=12&w=3

Tjenare på Er alla läsare, nu är de så att sommaren är över och jag har ingen plats för denna "skönhet" "enligt grannar mm." så varför borde jag inte sälja henne till någon stackare som har med kärlek för de ska ju vara så att man har mer ork vid nyförälskelse och de kan ju behövas! Men den är ju besiktad till nästa sommar nångång iaf!jävligt läckra x-traljus på med dom säljs inte gratis i andra fall. De är ju 3 växlad manuell rattväxel på na och från början 6 volt men nu mera 12, de är ju positivt. Men de är ju så att de är en och annan buckla och rostfläck åxå, men vad i hela friden gör de! För tro de eller ej men hon är fin under som man brukar säga å bromsarna fungerar ju bra dessutom. Raka sidepipes på varje sida för ju så starke v4:an dönar rätt gott med, även de har folk i min närhet nämnt. Men nu över till de tråkiga de har väll gått nån kolvlring lr nåt annat kul, för hon rycker som en blöteldad vekamin ur vevhuaventilationen men de går allt att starta å köra, men du får man en del tutande å blinkande bilar i sin närhet ist, så ett litet förslag från min sida är då att ta den på en biltransport lr nåt annat klyftigt, har faktist en sån där dollyvagn ni kan få köpa med, eller ne om ni inte bråkar med mig ska ni få den. Men det hjälper ju ändå inte hemtransporten för den har ju punktering på ett hjul men går fint att dra den tom. Men kom nu å köp, de är förmodligen viss pråtmån på den med sitter ett par 6"9or i med spelar på gött!kan säkert byta mot nåt bra med om de är så att du saknar pengar,för dom ska jag väl kunna klara mig utan. Vad tror du om en vinterbil kanske? Hellst inga pizzor bara"försöker sluta med de" men om du nu har en flygande matta kan de vara intressant, kan inte förstå annonsörer som inte vill ha dom?
Gick inte i skolan så ofta heller så nåt annat språk än svenska kan jag ju inte, inte ens om de inte är ren svenska.
Puss kram å klapp på sjärten// Alexander

uppdatering
EFTERSOM ATT INGEN VILLE HA SKITEN KÖPTE JAG NU EN NY MOTOR BYTAR DEN OCH FORTSÄTTER ATT DRICKA BRÄNNVIN OCH HA ROLIGT I SKITEN! eller betala de som står och få med en ny motor.

MVH Alexander

DEN är bra!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
13 oktober 2012
666HP skrev:
Reservdelsbil? Antalet användbara delar kan man nog räkna på ena handen.
http://www.blocket.se/gavleborg/Subaru_ … =5&w=1

Vafan, de 2 jag har hemma är ju i bättre skick, och då är dom inte väglagliga för fem öre!

Trucker
2 710 Inlägg
13 oktober 2012
http://www.blocket.se/bastad/Dodge_Vipe … =9&w=3

Inte lustig alls, tycker bara att det är bra att han är ärlig iaf..

"fullständig livsfarlig men skitkul.."

Jag har varit inne på att ta mc kort men blivit avrådd. "är det för kicken, så gör inte det" säger dom som kört närmare 300km/h.

Fart missbrukare

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 353 Inlägg
13 oktober 2012
trippelturbo skrev:
http://www.blocket.se/bastad/Dodge_Viper_SRT_10_42668988.htm?ca=9&w=3

Jag har varit inne på att ta mc kort men blivit avrådd. "är det för kicken, så gör inte det" säger dom som kört närmare 300km/h.

Kan faktiskt förstå honom och det är ju bra att vara ärlig. Att det är ett bra försäljningsargument är ju en annan sak! Hehe!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Finraggare
2 381 Inlägg
13 oktober 2012
Sista bilden på vipern är ju också en höjdare.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 353 Inlägg
13 oktober 2012
kameramannen skrev:
Sista bilden på vipern är ju också en höjdare.

Det är kanske så man reagerar när man åker med i kurvorna i lite högre hastighet!! Hehe!!

/Benny

Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Trucker
2 710 Inlägg
13 oktober 2012
Vettemannen skrev:
trippelturbo skrev:
http://www.blocket.se/bastad/Dodge_Viper_SRT_10_42668988.htm?ca=9&w=3

Kan faktiskt förstå honom och det är ju bra att vara ärlig. Att det är ett bra försäljningsargument är ju en annan sak! Hehe!

/Benny

Å andra sidan är det ju knappast en småbarnpappa som "övergår" från en 170hästar V70 till en sån bil..
Den som jagar en sån, borde oxå förstå att bilfan är livsfarlig! 550hk/800Nm, det är ju lastbilsstyrka!!!

Fart missbrukare

Finraggare
2 381 Inlägg
13 oktober 2012
trippelturbo skrev:
Å andra sidan är det ju knappast en småbarnpappa som "övergår" från en 170hästar V70 till en sån bil..
Den som jagar en sån, borde oxå förstå att bilfan är livsfarlig! 550hk/800Nm, det är ju lastbilsstyrka!!!

Min har mer men är inte livsfarlig för det smile

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
13 oktober 2012
kameramannen skrev:
trippelturbo skrev:

Beror vem som sitter bakom ratten wink

Rumpmas
3 860 Inlägg
13 oktober 2012
Eddy skrev:
kameramannen skrev:
trippelturbo skrev:

En 740 GL eller Fiat Punto är livsfarlig med fel person bakom ratten.

Finraggare
2 381 Inlägg
13 oktober 2012
Eddy skrev:
kameramannen skrev:
trippelturbo skrev:

True that true that.

939 Inlägg
13 oktober 2012
Andromeda skrev:
Eddy skrev:
kameramannen skrev:

Fiat Punto lollollollol +1

Evildan
13 oktober 2012
Nightmare89 skrev:
Andromeda skrev:
Eddy skrev:

Fiat Punto lollollollol +1

WTF!? mad

406 Inlägg
13 oktober 2012
Vill köpa bil bes med tvåor/Vill inte köpa bil bes med tvåor?
http://sandvikentorget.se/annons/197163 … fran_92_up

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 353 Inlägg
13 oktober 2012
666HP skrev:

Vad är det för pajas???

/Benny

Min youtubekanal!

406 Inlägg
13 oktober 2012
Vettemannen skrev:
666HP skrev:

Vad är det för pajas???

/Benny

Bilnasare?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 353 Inlägg
13 oktober 2012
666HP skrev:
Vettemannen skrev:
666HP skrev:

Vad är det för pajas???

/Benny

Bilnasare?

Kanske det. Imats bilar då eller? lol

/Benny

Min youtubekanal!

Sök