RD_87 skrev:
Evildan skrev:
http://www.blocket.se/goteborg/Ford_taunus_V4__65_42534984.htm?ca=12&w=3
Tjenare på Er alla läsare, nu är de så att sommaren är över och jag har ingen plats för denna "skönhet" "enligt grannar mm." så varför borde jag inte sälja henne till någon stackare som har med kärlek för de ska ju vara så att man har mer ork vid nyförälskelse och de kan ju behövas! Men den är ju besiktad till nästa sommar nångång iaf!jävligt läckra x-traljus på med dom säljs inte gratis i andra fall. De är ju 3 växlad manuell rattväxel på na och från början 6 volt men nu mera 12, de är ju positivt. Men de är ju så att de är en och annan buckla och rostfläck åxå, men vad i hela friden gör de! För tro de eller ej men hon är fin under som man brukar säga å bromsarna fungerar ju bra dessutom. Raka sidepipes på varje sida för ju så starke v4:an dönar rätt gott med, även de har folk i min närhet nämnt. Men nu över till de tråkiga de har väll gått nån kolvlring lr nåt annat kul, för hon rycker som en blöteldad vekamin ur vevhuaventilationen men de går allt att starta å köra, men du får man en del tutande å blinkande bilar i sin närhet ist, så ett litet förslag från min sida är då att ta den på en biltransport lr nåt annat klyftigt, har faktist en sån där dollyvagn ni kan få köpa med, eller ne om ni inte bråkar med mig ska ni få den. Men det hjälper ju ändå inte hemtransporten för den har ju punktering på ett hjul men går fint att dra den tom. Men kom nu å köp, de är förmodligen viss pråtmån på den med sitter ett par 6"9or i med spelar på gött!kan säkert byta mot nåt bra med om de är så att du saknar pengar,för dom ska jag väl kunna klara mig utan. Vad tror du om en vinterbil kanske? Hellst inga pizzor bara"försöker sluta med de" men om du nu har en flygande matta kan de vara intressant, kan inte förstå annonsörer som inte vill ha dom?
Gick inte i skolan så ofta heller så nåt annat språk än svenska kan jag ju inte, inte ens om de inte är ren svenska.
Puss kram å klapp på sjärten// Alexander
uppdatering
EFTERSOM ATT INGEN VILLE HA SKITEN KÖPTE JAG NU EN NY MOTOR BYTAR DEN OCH FORTSÄTTER ATT DRICKA BRÄNNVIN OCH HA ROLIGT I SKITEN! eller betala de som står och få med en ny motor.
MVH Alexander
DEN är bra!
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!