Eftersnack: Kvällsträff Söderhamn 24/4

Mäki Långsam Perfektionist
25 april 2010 · 4 800 Inlägg

Hallå!

Var riktigt kul att det kom massa folk och att dom flesta (med vissa undantag) körde som folk till träffen smile Skoj att prata med nytt och gammalt folk.

Det som var lite tråkigt var väl att alla kastade flaskorna på backen så man knappt kunde vara kvar till slut, skärpning grabbar och tjejer.

//Marcus

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Majorn
25 april 2010 · 122 Inlägg

Blev ju en hel del bilar ikväll, synd att man åkte på en fetpunka på E4an på vägen ner, däcket bortom räddning, så man fick åka runt på reservhjulet, men det var ju trevligt att få se lite andra åksmile

InvR
25 april 2010 · 41 Inlägg

Blev en trevlig kväll, men som Mäki säger..
Tråkigt att vissa gäng (inga nämnda inga glömda) inte kan låta bli att slänga glas och skit på parkeringen!

Någon som har bilder/film från Lidl eller från racet i mohed förresten? smile

Senast redigerat av InvR (25 april 2010)

Memento Mori
Volkswagen Golf MKV R32 "Turbo" (2006)
gamlingen
25 april 2010 · 5 198 Inlägg

varför inte slå ihop med denna tråd

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 8#p2238028

vullen Mr White
25 april 2010 · 1 072 Inlägg

Vart ju en konon träff på kvällen..Synd att inte vissa verkade veta hur en sopkorg såg ut bara och hade flasker mm där istället.

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
PuttesPOV
25 april 2010 · 504 Inlägg

Skulle gärna se lite bilder. big_smile

HÅRDROCK
Mäki Långsam Perfektionist
25 april 2010 · 4 800 Inlägg
Audiot som råkat ut för Subarusjukan
CarCass CarCass
25 april 2010 · 627 Inlägg

Kul att träffa lite folk och snacka skit. Många bilar var det också smile

Gnäll mode *On*
Tycker dock Söderhamn bjöd på en bitterljuv byhåle-stämning. Vinnaren är plockmongot som i en rutten ford backade runt en annan bil, varv efter varv. Jag bara undrar. Att kasta glasflaskor på parkeringen. Härligt.

Join the Evolution
patrik89
25 april 2010 ·

Kan bara säga att jag inte skulle vilja vara den som blir tvungen att ta reda på all skit som blev kvar på parkeringen, fanns nog inte en enda kvadrat cm som det inte var krossat glas över tongue

Berna Mr s13 of Sweden
25 april 2010 · 180 Inlägg

CarCass skrev:
Kul att träffa lite folk och snacka skit. Många bilar var det också smile

Gnäll mode *On*
Tycker dock Söderhamn bjöd på en bitterljuv byhåle-stämning. Vinnaren är plockmongot som i en rutten ford backade runt en annan bil, varv efter varv. Jag bara undrar. Att kasta glasflaskor på parkeringen. Härligt.

Det roliga i det hela är att "vi" söderhamnare inte ens åkte in på lidel iom all fylla och nerskräpning.
Såg nästan inte en enda bil som jag kände igen när vi stog parkerade på andra sidan gatan (Kurirens parkering).
Nä kvällsträffen gjorde inte kvällen till ett bra avslut på en annars riktigt okey dag.

/Jimmy

Lite för mkt är precis lagom.
Peearly
25 april 2010 · 26 Inlägg

Vart en bra träff på kvällen tycker jag, mycket bilar och trevligt folk smile
Tråkigt att vissa inte kan åka i karavan upp heller utan att det måsta svinköras.
Synd också på all fylla och glas som slängdes överallt utom där det ska slängas, Fortsätter det sådär kan parkeringarna bli avspärrade till nästa träffar framöver.

Marlboroman
25 april 2010 · 8 233 Inlägg

Va väl ok om man bortser från alla fulla jäklar som kastade flaskor och härjade. Synd att inte nissen med jänke-whatever som försökte börna framför entren fick böter för förargelseväckande pinsamhet. Va ju kul att träffa lite folk och kika på lite bilar och så, men...

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
Billynorberg
25 april 2010 · 9 Inlägg

Det var ju absolut inte värt att åka från sundsvall för denna kvällsträff.

_Johan
25 april 2010 · 94 Inlägg

tråkigt med all glas, fylla o röda audi som åkte ut framför på e4 i gruset.. tack mäki för träffen!big_smile

Norde fotointresserad
25 april 2010 · 2 307 Inlägg

"Misstänkt streetrace i Mohed"
http://helahalsingland.se/soderhamn/mo/ … ce-i-mohed

Några skyldiga? wink

Efan
25 april 2010 · 26 Inlägg

Här är några bilder som jag tog. Hoppas dom gillas

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=102631

Alla barn tycker om polisbilar, men det går över med åldern.
staffe_
26 april 2010 · 666 Inlägg

tycker inte träffen i söderhamn var lika bra i år som den vart tidigare, mycke fylla och folk som inte kan sköta sig :s

SUBARU WRX
din dröm min verklighet
Mazda rx7 (1994)
Mokko
26 april 2010 · 286 Inlägg

staffe_ skrev:
tycker inte träffen i söderhamn var lika bra i år som den vart tidigare, mycke fylla och folk som inte kan sköta sig :s

Kan dessvärre inte göra annat än att hålla med där, vart så less på alla drängfulla personer osv så att jag åkte hem efter lite drygt 2-3timmar bara.
Får hoppas på att det kommer upp några fler träffar i söderhamn framöver med folk som faktiskt inte måste vara ute efter att bli så jävla full dom bara kan, folk som super sig redlös kan lika gärna hålla sig någon annan stans.

Martin 9-3 Fisketokig
26 april 2010 · 2 997 Inlägg

Norde skrev:
"Misstänkt streetrace i Mohed"
http://helahalsingland.se/soderhamn/mo/ … ce-i-mohed

Några skyldiga? wink

Finns lite bevis på vägarna här hemma efter lite aktiviteter under natten iaf. Humm...

Åkte hem från jobbet lördag 19:15 och sen när jag åkte ut på söndagen 05:45 var det mycket nytt på vägarna.

05:50 var det ännu mer wink roll cool

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Guldiis Herr blyfot å dunka dunka
26 april 2010 · 91 Inlägg

håller me många andra för mkt fylla å åt helvete för mkt glaskross. måste ha vart en å annan som har åkt på punktering efter ha kört på hela flaskor som krossats under däcken.
skärpning på detta alltså.
men för övrigt en väldigt trevlig kväll,

Det ska skrapa
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang