Eftersnack: Kvällsträff Söderhamn 24/4

Norde fotointresserad
26 april 2010 · 2 307 Inlägg

Bedrövlig läsning på tidningens webb idag, pinsamt! Folk som tydligen ska ha suttit och skitit på gräsmattan?! Och sen att det inte ska funnits en enda ren parkeringsruta imorse då det låg gals överallt.. Skulle inte förvåna mig om de stänger av parkeringen till nästa år om det blir träff igen. Varför ska folk hålla på och svina en massa och förstöra för allihopa? Tycker inte det hör till...

http://helahalsingland.se/soderhamn/1.1 … r-biltraff

Marlboroman
26 april 2010 · 8 233 Inlägg

Jag är inte ett dugg förvånad faktiskt sad Det va riktigt illa där. Därför vi drog tidigat och åkter ner till gävle istället, var bättre där.

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
bmx
26 april 2010 · 7 100 Inlägg

Norde skrev:
Bedrövlig läsning på tidningens webb idag, pinsamt! Folk som tydligen ska ha suttit och skitit på gräsmattan?! Och sen att det inte ska funnits en enda ren parkeringsruta imorse då det låg gals överallt.. Skulle inte förvåna mig om de stänger av parkeringen till nästa år om det blir träff igen. Varför ska folk hålla på och svina en massa och förstöra för allihopa? Tycker inte det hör till...

http://helahalsingland.se/soderhamn/1.1 … r-biltraff

jag hoppas att dom stänger av lidl parkeringen nästa gång,så att man slipper allt de där.

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
InvR
26 april 2010 · 41 Inlägg

Norde skrev:
"Misstänkt streetrace i Mohed"
http://helahalsingland.se/soderhamn/mo/ … ce-i-mohed

Några skyldiga? wink

Skyldig.. roll
Tråkigt att inte fler körde bara!

Memento Mori
Volkswagen Golf MKV R32 "Turbo" (2006)
Nisse_R Maskinförare
26 april 2010 · 287 Inlägg

jag blev smått förbannad när jag såg alla idioter som var på parkeringen som inte hade nånting där å göra.. å vad jag vet så finns ÖL i plåtburkar också.. då kanske man slipper all jävla glas.. senare på kvällen så var det ju inga bilar som hörde till träffen där men fullt i fulla idioter var där.. ne nästa gång skulle man ha träffen en bit från stan så man slipper alla som går dit å dricker en massa.. vi som verkligen vill ha en träff får ju inte bättre ryckte efter en sådan kväll..

Henrik_STI
26 april 2010 · 54 Inlägg

men fyfan .. trodde de var bilträff å inte en jäkla ungdomsgård men men... inte nån som har nå bilder på min bil grån dag/kvällen? ha det så bra allesammans

Volkswagen Amarok "Aventura" (2018)
Oldsmobile Ninety Eight "Klart det ska vara Cab" (1968)
Pure Mångsysslare
26 april 2010 · 162 Inlägg

Ja ni!
Jag är så besviken att det inte finns ord....   att man inte ska kunna sköta sig. På ett städat sätt.  sad

Man kan bara undra hur det ser ut hemma hos dessa personer som bara slänger skräp runt om kring sig?

Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bra lite längre tid.
Mvh Pure
KennethL
27 april 2010 · 412 Inlägg

Pure skrev:
Man kan bara undra hur det ser ut hemma hos dessa personer som bara slänger skräp runt om kring sig?

Ja, det är då inte hundskit de har på gräsmattan iaf..
Vilka nötter det finns!

135
├┼┼
24 R
Mäki Långsam Perfektionist
27 april 2010 · 4 800 Inlägg

Att det blev så jävligt till slut? Fy Fan!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
SiljaSpeedShop
27 april 2010 · 12 Inlägg

Ja det är förjävligt att det aldrig ska kunna vara en trevlig kväll nånstans utan att fulla as ska förstöra allting!!

SpeedShop Racing Hudiksvall
SiljaSpeedShop - Custom part and bad ass Rides
Larzzon
28 april 2010 · 24 Inlägg

Kul att folk försöker dra ihop träffar,, Grymt tråkigt att folk inte ska kunna sköta sej, Jävla dålig stil att komma på en "bilträff" å sen kasta flaskor överallt.

Chevrolet Corvette C5 "TeamDuja" (2000)
Ford Mustang GT "Mammas bil" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang