Lonefox skrev:
Vad har du för inställningar på steget nu då?
delningsfiltret är avstängt och körs i stereon (ca 70 hz tror jag) var dum nog att glömma kolla nu när jag var ut,
steget står iaf såhär,
börjar från vänster och sedan ratt för ratt står det såhär
level max,
LO pass mitt mellan 60 och 90,
knappen till LOpass är av,
subsonic står på 24 hz,
eq hz just över 50hz,
level till denna är noll,
degrees noll
*springer ut och kikar inställningarna i stereon*
EDIT:
stereons inställningar
graphich eq band 1 +2 resten noll
bassboost off
highway sound off
supreme + off
position allt off
cabin off
speaker fram och bak är inställda på 13cm och båda inställda på att dom sitter i dörrarna
DTA är orört = noll
Xover front 70hz, 12hz slope
Xover bak 60hz, 12hz slope
Xover subwoffer 70hz, 12hz slope phase normal
DSP set through
har byggt en låda med basarna bakåt och portarna genom hatthyllan,
taksam om någon lyckades lista ut vafan som är igång, lät nu när jag gick ut som att det gick mycket ström genom steget (dock ej lokaliserat ljudet, kom bakifrån) och basarna slog bara en gång, någon singalkabel som gett upp :S lät konstigt! (ljud kom även från framsystemet, man får koncentrera sig på det ljudet om man ska höra det när det är knäpptyst, tar det som normalt, som när man höjer på en gammal tv fast det inte kommer något ljud, hade volymkontrollen på NOLL)
40mm2 bak till steget, dock bara orginalbatteri, "the big three" är gjord och bytt från 55A till 80A generator (just innan steget är det skarvat med en 20mm2 kabel, och är 20mm2 till en balk som är renslipad så den är len som en barnrumpa plåtrent och drage åt som SATAN med en M8 bult och mutter, steget sitter fast på en träskiva öppet och fint i skuffen,