4942
Sök

Hyra automat bil , Karlstad område ?

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
3 maj 2010
Trådstartare
Hej.

har skadat foten ganska bra ( vänstra foten), och är i behov att låna en automat bil under 2 dagar. ( med start imorgon måndag).

vet någon vart jag kan vända mig?
kollade på " AVIS" men deras "krav" va ju konstiga i mina ögon, 2 kreditkort, vars en skall vara american express? vaf'san. kollade på OKQ8. men står inget om det är automat eller manuel.

har försökt med google. men tyvär står inte mycket i informationen på deras hemsidor. ( och jag är inte 100% säkert på om jag hinner och ringa alla de imorgon)

vore snällt med några tips.

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
3 maj 2010
Tråkigt att höra att du skadat foten. Men om du är gipsad har jag blivit tillsagd att det är olagligt att köra med en gipsad kroppsdel. Vare sig det är en finger eller helkropp. hmm

Men iaf: Om du hyr en Smart Fortwo då? Hade dom inte det på OKQ8 på våxnäs ett tag? Kanske finns än?
Ingen höjdarbil, men den är iaf automat och hemskt smidig i stadstrafik.
MVH T.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

2 982 Inlägg
3 maj 2010
Opelmadness skrev:
Tråkigt att höra att du skadat foten. Men om du är gipsad har jag blivit tillsagd att det är olagligt att köra med en gipsad kroppsdel. Vare sig det är en finger eller helkropp. hmm

Men iaf: Om du hyr en Smart Fortwo då? Hade dom inte det på OKQ8 på våxnäs ett tag? Kanske finns än?
Ingen höjdarbil, men den är iaf automat och hemskt smidig i stadstrafik.
MVH T.

gipsad = olagligt? - HAHAHHA nej!
AVIS är sjuka .
ring till statoil, de har automatbilar.

fotointresserad
2 307 Inlägg

Sök