Körskola med intensivkurs i närheten utav kalmar!

timmyhellberg Ritalin Racing
5 maj 2010 · 111 Inlägg

Någon som vet någon körskola i närheten av Kalmar som har intensivkurs, den enda jag vet är Högsby Trafikkonsult i Oskarshamn, tacksam för svar !smile

Muttley
5 maj 2010 ·

118118

timmyhellberg Ritalin Racing
6 maj 2010 · 111 Inlägg

redan kollat

MilleN
6 maj 2010 · 9 108 Inlägg

Har du ringt och frågat dem i närheten då? Du kan ju ringa till vilken körskola som helst och boka in tider intensivt om det nu är det du menar, dom säger ju inte nej precis. Var ute i god tid bara.

Är det inkl boende och allting kan jag rekommendera Affes i Ängelholm om du nu orkar ta dig dit.

Tony_M
6 maj 2010 · 100 Inlägg

Om du ändå ska på intensivkurs så kanske du kan ta dig en bit? Kan rekommendera Centrala Trafikskolan i Säffle, tror chansen att du lyckas få tid där är betydligt större än i Kalmar.


Mvh Tony

MilleN
6 maj 2010 · 9 108 Inlägg

Jag tycker för övrigt intensivkurser endast bör vara för de som verkligen har mycket grundkunskaper och även mycket bakom pannbenet, förstår inte riktigt föräldrarna som vill skicka iväg ungarna till det simplaste stället i Sverige för att ta körkort när det är i hemstaden de kommer tillbringa 99% av tiden i, lika bra att gå igenom farliga situationer med en lärare då men visst wink

Dubs I got Dubs!
6 maj 2010 · 2 423 Inlägg

Körkort handikapp i hedemora är suveräna annars!

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Muttley
6 maj 2010 ·

MilleN skrev:
Har du ringt och frågat dem i närheten då? Du kan ju ringa till vilken körskola som helst och boka in tider intensivt om det nu är det du menar, dom säger ju inte nej precis. Var ute i god tid bara.

Är det inkl boende och allting kan jag rekommendera Affes i Ängelholm om du nu orkar ta dig dit.

Priset affes har är inte inkl boende och mat. Polare är där nu. 20 tusen för 2 veckor i och för sig med B och A . men boendet ingick ej i priset.

Tony_M
6 maj 2010 · 100 Inlägg

MilleN skrev:
Jag tycker för övrigt intensivkurser endast bör vara för de som verkligen har mycket grundkunskaper och även mycket bakom pannbenet, förstår inte riktigt föräldrarna som vill skicka iväg ungarna till det simplaste stället i Sverige för att ta körkort när det är i hemstaden de kommer tillbringa 99% av tiden i, lika bra att gå igenom farliga situationer med en lärare då men visst wink

Antar det var Säffle du syfta på, anledning till att jag nämnde det var inte för att det var simplast utan för att det finns gott om trafikskolor och platser. Göteborgstrakterna som jag rör mig kring är uppbokade så tidigt så man har ingen chans att komma in.

wange_82
6 maj 2010 · 164 Inlägg

Finns nog inte mycket till intensivkurs i Kalmar, men om du nu ska på det, får du nog vara beredd o slänga upp nästan dubbelt så mycket pengas än om du tar det på normalt sätt.

BMW E30 Cab "Atlantic blue metallic" (1993)
Audi A6 "Ådi" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang