Eftersnack<: WanganMeet Helsingborg 20100508

Aldin AT Däck
9 maj 2010 · 501 Inlägg

jag tyckte ni var jätteduktiga, och det var en mkt trevlig träff

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se
JDMCRAZE
9 maj 2010 · 2 077 Inlägg

Aldin skrev:
jag tyckte ni var jätteduktiga, och det var en mkt trevlig träff

Tack Aldin smile
Ja det va kul träffas med,fast det bara blev lite i slutet.. =/

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
JDMCRAZE
9 maj 2010 · 2 077 Inlägg

noki skrev:
Btw, tror ni i framtiden kommer kunna få riktigt bra evenemang... Ni verkar ha rätt inställning!

tack noki smile

Jag ska tänka på det du sa, du sa vettiga saker med smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
sjunne75
9 maj 2010 · 111 Inlägg

det var den vita legacyn som blev 3:a

Subaru Legacy B4 RSK "Blåe by Superior Imports" (2000)
goffemannen
9 maj 2010 · 205 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
Vilken bil vann 3e pris? jag missade det

skumpen här på garaget vann 3e pris med sin Subaru Legacy B4 RSK http://www.garaget.org/?car=194088

Senast redigerat av goffemannen (9 maj 2010)

Crl
9 maj 2010 · 194 Inlägg

Evenemanget i sig va skittrevligt smile träffade nytt och trevligt folk..
Bara lite synd på vädret som tydligen fick många att hoppa av, vilket jag kan tycka är lite löjligt.

Till de som höll i evenemanget (jdmcraze m.fl):
Helschysst inställning! positiva och glada big_smile
Tiderna skulle egentligen hållts med tanke på att folk kommer dit lite då och då, en megafon när ni presenterar vinnare o.s.v är att föredra.
I sin helhet en skittrevlig träff med hög klass ändå.

Hur som helst hade vi en trevlig dag och slutade trots allt upp i Markaryd med lite körning där ändå smile

BMW 320i Touring "Bruksbilen" (1998)
RobinS2
9 maj 2010 · 1 067 Inlägg

Lidborn skrev:
Fan vad tråkigt.. 
Då kan du passa på att köpa mina Ganadorspeglar som jag ska sälja..
Hoppas det är snabbt fixat så du slipper stå still nu när säsongen är igång..

RobinS2 skrev:
Kan meddela att min bil vandaliserades under natten efter Wanganmeet...Har säkerligen inget med träffen att göra men är helt knäckt......sad

Ja Får se hur lång tid det tar innan bilen fixas! brukar ju inte gå jättefort! men mejla mig bilder på dom smile

Zahak- ja det var typ första gången någonsin bilen stog ute över natten..står alltid i garage annars..men är förjävligt att man inte får ha sina saker ifred!
Ni lär inte se mig på ett tag förmodligen..men en kolfiberhuv och Lidborn speglar hade kanske blivit bra wink

Supralady- ja kan inte förstå hur avundsjuka kan gå så långt! förmodligen sprit inblandat..

Arcangelus- tack ja det löser sig alla gånger! kunde varit värre..men surt är det som bara den! man gör allt man kan för att behålla bilen i fint skick sen ska bara någon komma och slå sönder den..finner inga ord!!

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
dojan Skruvad
9 maj 2010 · 99 Inlägg

Kul träff.. Jag åkte ganska långt, så det var lite synd med vädret och den tidiga avslutningen, men är stort sett nöjd.. Vad hände föresten med karavanen från gbg-hållet? jag stod vid sandsjöbacka i 30min och såg inte en enda japs..

asdf
Suzuki Swift Sport "Swirre" (2015)
Go_sideways
9 maj 2010 · 428 Inlägg

Tyvärr kunde man själv inte komma med bilen. Men tyckte ändå att träffen va helt okej. Var ju trots allt första gången. Vädret bidrog ju även till hur resultet blev. tyävärr..
Tycker det är kul att ni ska prova igen i juli. hoppas man kan komma då och att solen skiner smile En sak som jag kände när jag gick där det var att allting var väldigt tyst. nästan lite dystert. Kanske är en idé att rigga upp lite musik nästa gången eller något för att få träffen lite mer "levande"?

sjunne75
9 maj 2010 · 111 Inlägg

detta var det bäst som hänt helsingborg på mycket länge smile äntligen har vi något i söder som inte farbro blå måste lägga sig i wink
tyckte det blev kanon, och till er fegisar som inte komma...vi behövde inte er gnällspikar ändå wink men ni är välkommen nästan gång det blir bättre väder
gott jobbat för att vara den första rena japsträffen ändå
Japmeet lär ju aldrig bli av så Wangan Meet är det som gäller

om jag ska komma med lite gnäll (positiv kritik), megafon för att göra er hörda var en bra ide som någon nämnde, annars bra jobbat

Subaru Legacy B4 RSK "Blåe by Superior Imports" (2000)
JDMCRAZE
9 maj 2010 · 2 077 Inlägg

Tackar igen för alla feedback big_smile!!1!

Go_sideways vi hade det på G innan men det blev lite av en ekonomisk fråga då båda vi som arrangerar är studerande, men annars hade det nog funnits på plats smile

JA jag kände det med megafonen med, satan vad man skrek.. ont i halsen.nu tack ^^ haha smile

Men som sagt bara ös på med ris och ros, verkar iaf som ni hade kul och stämningen tyckte jag var awesone tyckte jag.. alla verkade snacka med varandra osv smile

Det med tiderna ja, det får vi ta tag i *LOVAR* smile

JA markaryd va awesome wink 3an körde ju lite där med!

edit: dojan, du åkte inte långt.. du åkte fan skitlångt.. vet inte om alla vet det?
men dojan förtjänar nästan ett pris i sig själv för: long distance, han körde från Oslo för detta smile
BIG CRED TILL DIG smile

Senast redigerat av JDMCRAZE (9 maj 2010)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
eX3Me Skåne Crazy Crew
9 maj 2010 · 701 Inlägg

Ett annat litet tips är att fråga Mekonomen i detta fallet, om inte de kunnat bistå med ström så nu kunnat dra ut förgreningsdosor till bilarna så hade alla där kunna "showa" lite mera. samt ni hade fått ström till ett eventuellt PA system eller liknande.
Bara tips till nästa, annars som sagt, bra kämpat och keep it up

AnesN Bilmekaniker
9 maj 2010 · 805 Inlägg

mekonomen ville knappt ge oss vatten.

JDMCRAZE
9 maj 2010 · 2 077 Inlägg

eX3Me skrev:
Ett annat litet tips är att fråga Mekonomen i detta fallet, om inte de kunnat bistå med ström så nu kunnat dra ut förgreningsdosor till bilarna så hade alla där kunna "showa" lite mera. samt ni hade fått ström till ett eventuellt PA system eller liknande.
Bara tips till nästa, annars som sagt, bra kämpat och keep it up

Detta frågade vi innan träffen men fick ett NEJ då, och som AnesN sa så fick vi bara en kanna vatten..

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Go_sideways
9 maj 2010 · 428 Inlägg

JDMCRAZE skrev:
Tackar igen för alla feedback big_smile!!1!

Go_sideways vi hade det på G innan men det blev lite av en ekonomisk fråga då båda vi som arrangerar är studerande, men annars hade det nog funnits på plats smile

JA jag kände det med megafonen med, satan vad man skrek.. ont i halsen.nu tack ^^ haha smile

Men som sagt bara ös på med ris och ros, verkar iaf som ni hade kul och stämningen tyckte jag var awesone tyckte jag.. alla verkade snacka med varandra osv smile

Det med tiderna ja, det får vi ta tag i *LOVAR* smile

JA markaryd va awesome wink 3an körde ju lite där med!

edit: dojan, du åkte inte långt.. du åkte fan skitlångt.. vet inte om alla vet det?
men dojan förtjänar nästan ett pris i sig själv för: long distance, han körde från Oslo för detta smile
BIG CRED TILL DIG smile

Okej då är jag med. Hoppas det går att lösa till nästa gång kanske. tror det hade gjort susen smile
Förstår "dojan" lite nu när man fick veta hur långt han kört. allvarligt . haha. helt jsukt ju.
Klart man förväntar sig en del om man väljer att köra den sträckan tongue

eX3Me Skåne Crazy Crew
9 maj 2010 · 701 Inlägg

aaha ok lite trist..
där har vi haft tur på Skåne Crazy Tour i fjol att På alla ställen vi stod hade vi tillgång till ström till alla bilarna.

EDIT: snacka med dom i förväg inför nästa, ge dom reklamplats på dekalen, mm hör om de är pigga att sponsra träffen lite och att det kan generera kunder till dom mm mm

Senast redigerat av eX3Me (9 maj 2010)

sk8ville
9 maj 2010 · 653 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2261266

Där ligger de bilder jag tog smile Skriv gärna och säg vad ni tycker om bilderna!

Smoke tires not drugs
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
9 maj 2010 · 581 Inlägg

Haha, sjukt hur långt en del körde för att vara med. tongue

Tyckte arrangörerna gjorde ett bra jobb! Men synd att lite dugg regn kan förstöra så mycket.

Vi får hoppas ni prickar in en regnfri dag nästa gång big_smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Arcangelus <3 Japs
9 maj 2010 · 680 Inlägg

Jag kommer lätt nästa gång också!

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
goffemannen
9 maj 2010 · 205 Inlägg

ja kommer nog säkerligen nästa gång också. Då har ja förhoppningsvis fått min egna bil smile.

ja kommer lägga upp bilder och en kort film i veckan...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang