Kan ju förstå det. Men nu ville vi ha en lyckad stege så va vi tvungna att göra så. Fast samtidigt förstår jag inte varför alla va tvungna att åka kl 8 från moraberg. Bara föratt några som eventuellt skulle köra åkte iväg, va planerat men att alla drog kan inte vi göra nåt åt saken. Brukar aldrig bli nånting innan 9 ändå så förstår inte varför folk ska ha så bråttom därifrån.
Hade alla stannat kvar i moraberg längre och gått runt och tittat på bilar och åkt ut senare hade ni inte behövt vänta så länge.. Upp till var och en när ni sticker och vill stå där ute och vänta.
Tar ändå ett tag och få ihop bilar och fixa med allt. Det går inte tyvärr på 10min och få det bra.
Vill ni inte vänta så åk dit senare. Svårare än så är det inte.
Är väl lite så att om en åker så börjar fler också åka och till slut alla.
Visst är det så men det går inte snabbare för det tyvärr. Som sagt är det fortfarande upp till var och en när man åker. Men men, det blir varmare ute snart. hahaha
jag och dom jag åkte med var ibland dom sista som åkte ifrån moraberg.. jag så jag håller med dig Turbo-Danne folket kunde ha varit kvar i moraberg lite längre
Måste tacka för alla som faktist lyssnade på mig när de va dax att flytta sig på vägen (Y) tummen upp så ska de faktist vara trots allt de är eran säkerhet de handlar om. Och jag förstår att under hettans gång vill man se lite mer men försök att tänka på att inge gå för nära vägen. såg ett antal som stod mitt i sluttningen under några race. de kan vara farligt ifall nån förare tappar kontrollen.. men Tack alla som lyssna. Mvh/Cim
Tackar för en kul träff med välarrangerad stege! Hoppas att fler väljer att köra nästa gång. Kylan får vi stå ut med ett tag till, men det är det väl värt?
sorry elin om jag kanske va lite kort fattad på kvällen när du kom och prata men va tvungen att fixa så vi fick full stege med 16 bilar. Folk började dra så det blev lite bråttom mot slutet där när stegen inte va full. Men du förstår säkert. Hehe.
Ja, tack alla för en bra träff, men synd bara att alla fick vänta, hoppas folk väntar i moraberg nästa gång. Men det vore ju bra om ni satte upp tider folk ska åka.
Tack för grymt träff och race och du din mupp NSA om du vill säga nåt kom fram till mig och säg det personligen din idiot
Finns ingen anledning att kalla han idiot. Du körde hänsyslöst och han har helt rätt i det han säger. Ser gärna att du tar det lite lugnare i fortsättningen.