Varför skulle jag vilja leda avgaserna till dp'n när jag kan köra ut dem i skärmen och samtidigt få mer plats?
Beklagligtvis får du inte tävla med Screamerpipe heller. eller öppen vevhusventilation
Tyvärr får man ju inte det.. så får bli "hela vägen avgasystem"med racekatt , screampipe bygger jag ändå, sen om det blir för stora problem får jag väl leda om det!
är din bil gammal nog att den inte haft Kat så slipper du den vid tävling okså Dock behöver du ju inte berätta att du bytt motor till en "modernare" isf
Beklagligtvis får du inte tävla med Screamerpipe heller. eller öppen vevhusventilation
Tyvärr får man ju inte det.. så får bli "hela vägen avgasystem"med racekatt , screampipe bygger jag ändå, sen om det blir för stora problem får jag väl leda om det!
är din bil gammal nog att den inte haft Kat så slipper du den vid tävling okså Dock behöver du ju inte berätta att du bytt motor till en "modernare" isf
rly? trodde våra var exakt likadana, förutom att du har servo.. men ja.. då e de möjligt att du hade okattat.. du kmr nt ihåg om du plocka av ett avgasrör me kat lr nt?
va e sista siffran i din regplåt dänne? e de under 6 så e de nog en A "motor"
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Rostfria prylar till DP samt screampipe (88,9 samt 60,3)
lite mätare osv har hittat hem
hål för screampipe ( Ja, jag är medveten om att detta inte är godkänt.. ) blir det för mycket tjat så får jag bygga 2 olika (alltså ett som förgrenas till dp'n också.....)
Jag kanske e tjatig när det gäller vissa burar :-= men jag gillar lite extra säkerhet - utan nåt utav dessa två jag markerat så kan hela bilen vika sig vid en hård smäll bakifrån.
PS. du kompletterar väl med "X" i förardörrsöppningen va :-) Finess e bra skit.
Jag kanske e tjatig när det gäller vissa burar :-= men jag gillar lite extra säkerhet - utan nåt utav dessa två jag markerat så kan hela bilen vika sig vid en hård smäll bakifrån.
polisen kommer bli så jäävla glada om dom ser dej komma rullandes på stan
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D