3440
Sök

Stulen metallicröd 850 vinge i vänersborg.

211 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
Det är ju tyvärr rätt vanligt att folk rycker loss vingarna och jag blir vansinnig när det händer mig.

Skulle vilja be om lite hjälp att hålla utkik om nån ser en 850 vinge till salu i trollhättan och vänersborgs området.
Blev inatt av med min och asen slet loss den som jag lagt ner extra jobb att sätta fast lite extra.
Limmade om och bultade fast den men dom slet av den ändå.

Om nån ser den så är den MetallicRöd och troligtvis skadad på mittersta fästet för där borrade jag ett extra hål och satte en bult så plasten är nog trasig där.
Sitter även andra fästen på sidorna med gummitäckt metall böjd för att fästa runt bakluckan.

Man hoppas ju på att dom lägger ut annons för då hoppas jag självklart att få komma och kolla på den cool

Tacksam för extra ögon.

496 Inlägg
11 maj 2010
Varför sno en vinge när man kan köpa den på en skrot för 100 spänn? tycker att det är så jävla onödigt. Hoppas att du får tillbaka den i alla fall.

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
11 maj 2010
Billy__bob skrev:
Varför sno en vinge när man kan köpa den på en skrot för 100 spänn? tycker att det är så jävla onödigt. Hoppas att du får tillbaka den i alla fall.

folk lider av den svenska avundsjukan och förstörelsemani . och tror de kan få nån slant på köpet

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
11 maj 2010
Förbannade idioter som inte kan skilja på ditt och mitt.. mad

Kanske ganska osannolikt, men jag hoppas du hittar den eller får den tillbaks.

Eller som du säger, ser den på annons. wink

Köpte min egen R-vinge från en volvoskrot när jag hade min 240. (När 850 R var ny, lagom länge sen alltså.)
MVH T.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
11 maj 2010
tycker meningen dom som inte kan skilja på ditt och mitt är redigt puckad. den dyker upp i varje tråd med detta innehåll.

dom kan skilja på ditt och mitt det är bara så att dom skiter i det..

2slow

496 Inlägg
11 maj 2010
Ja tyvärr så är det problemen i dagens samhälle.Varför ens sno en vinge om den ändå går isönder om man drar av den. Går ju inte ens att sälja en sådan på blocket om den är sönder, eller?

Sök