3684
Sök

Angående: Bilsports reportage i Helsingborg den 21maj

79 Inlägg
19 maj 2010
Trist att man jobbar! Får se om jag vågar låta gubben köra dit med min ögonsten....

1 051 Inlägg
19 maj 2010
Supralady skrev:
Trist att man jobbar! Får se om jag vågar låta gubben köra dit med min ögonsten....

Jag skulle gilla att se båda dina bilar där (a) Älskar både Supra och Skyline big_smile

79 Inlägg
19 maj 2010
Eleanor-Mannen skrev:
Supralady skrev:

Jag skulle gilla att se båda dina bilar där (a) Älskar både Supra och Skyline big_smile

Tyvärr är inte Skylinen riktigt körklar än...sad

37 Inlägg
19 maj 2010
jag kommer med nya kärran

My Mom is FASTER than you.!

Pro detailer
417 Inlägg
20 maj 2010
Maybe, är ju Lundakarneval med men hittar jag ingen hundvakt till helgen så är detta ju ett alternativ.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

170 Inlägg
20 maj 2010
Folk från Kävlinge - Lödde när rullar ni upp och ngn av er som ska samköra om man kanske kan samla ett liten gäng o rulla upp i en liten trupp?

V8 Power

Fortkörare
1 101 Inlägg
20 maj 2010
Tunderbird skrev:
Folk från Kävlinge - Lödde när rullar ni upp och ngn av er som ska samköra om man kanske kan samla ett liten gäng o rulla upp i en liten trupp?

Jag sticker vid 17.00 tror jag.. Ja ordna en liten tråd för sammåkning eller nått..

Power by cosworth
31 Inlägg
20 maj 2010
kikar också upp om värdet blir bra

Fritidssysslande elektriker/Volvo doktor
695 Inlägg
20 maj 2010
Den har lovat strålande solsken hela helgen så jag och brorsan med hans S90 lär nog dyka upp, vad vinner man btw? www.garaget.org/j_elvis

Volvo-power, vad står annars V-power för?(:

143 Inlägg
20 maj 2010
_Dolle_ skrev:
Tunderbird skrev:

Jag sticker vid 17.00 tror jag.. Ja ordna en liten tråd för sammåkning eller nått..

Hänger ev på här om det går bra... en tråd skulle inte skada

June 2011 - Imagine sitting in a deckchair in your garden on a summer’s day. It’s quiet and peaceful and you are enjoying the birdsong. Then you are hit from behind by a Boeing 747. That’s what the acceleration feels like in a GT-R. Absolutely unbefrigginglievable.
Move Over Veyron, There’s A New King In Town.

170 Inlägg
20 maj 2010
Klart du kan hänga på

V8 Power

KHRacing
20 maj 2010
volvo740mannen skrev:
Den har lovat strålande solsken hela helgen så jag och brorsan med hans S90 lär nog dyka upp, vad vinner man btw? www.garaget.org/j_elvis

Vinner ?

det är ett gruppfoto som tas, & om Bilsports folk ser att dfu har en bil de gillar så kontaktar de dig på plats, eller så tar du eget initiativ att kontakta dem.
mvh k

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
20 maj 2010
Lofvis skrev:
_Dolle_ skrev:
Tunderbird skrev:

Bor du i malmö ? Köra upp tillsammans ?

161 Inlägg
20 maj 2010
Min bli är fortfarande inte klar så efter många timmars övertalan så fick jag låna farsans m3:a visst allt frid o fröjd ända till att jag ska backa ut den för att tvätta den...sätter mig i bilen och startar motorn tyrcker ner kopplingen som bara försvann ner i golvet... visst då har slavcylindern gått kul!!!!!

14 Inlägg
20 maj 2010
:cool:lär bli trångt på mc donalds stattena fredag kväll .....

143 Inlägg
20 maj 2010
Eddiie skrev:
Lofvis skrev:
_Dolle_ skrev:

Bor du i malmö ? Köra upp tillsammans ?

Nä det gör jag inte men det finns folk som ska samköra från center syd vid 17 tiden se separat tråd.
ev hänger jag på, hoppas få tvättat bilen först bara.

June 2011 - Imagine sitting in a deckchair in your garden on a summer’s day. It’s quiet and peaceful and you are enjoying the birdsong. Then you are hit from behind by a Boeing 747. That’s what the acceleration feels like in a GT-R. Absolutely unbefrigginglievable.
Move Over Veyron, There’s A New King In Town.

43 Inlägg
21 maj 2010
ses vi ikväll tongue

Saab Racing
Helsingborgs Street Race
Team Dream On
Din Dröm - Min Verklighet

PEJAP
27 Inlägg
21 maj 2010
Vi dyker upp ett gäng! Hoppas vädret håller uppe dock smile

PEJAP-Racing! Like us on Facebook!

629 Inlägg
21 maj 2010
Någon från helsingborg som kan ge lite väder rapporter? tongue

Malmö - Lite regn här och var och en jävla massa moln bara.

27 Inlägg
21 maj 2010
koka skrev:
Någon från helsingborg som kan ge lite väder rapporter? tongue

Malmö - Lite regn här och var och en jävla massa moln bara.

Det är lite sol. Det ser inte ut att bli nå regn.
Senast redigerat av Bagera (21 maj 2010)

Sök