BMW M3 stulen i Göteborg (PAC444) 250 000 kr i hittelön

FirebirdFidde
19 maj 2010 · 93 Inlägg

Har inte så mycket med den stulna bilen att göra men när vi köpte ny EU-moped på Micro förra sommaren så blev den stulen samma natt. Dom ringde från Tullen samma dag och frågade om vi saknade den. Då stod den i en polsk Van påväg ut... Förmodligen hade dom tagit regnumrena i affären och väntat på att dom blivit reggade för vi bor ute i skogen. Fördomarna blir ju inte mindra pga det...


Och ang vad folk har i bagageluckan så ska man ju få ha vad man vill. Min GOlf blev stulen i vintras och däri hade jag saker för säkert  40.000:- till pontiacen och stereo för ca 10.000:-

Senast redigerat av FirebirdFidde (19 maj 2010)

Sound like a V8 and your my mate
Twins Twins Bil & Plåt
20 maj 2010 · 2 577 Inlägg

jag kände igen denna bilen faktiskt, jag har sett den ett par ggr påväg till min skola som ligger på åvägen faktiskt, jag ska deffinitivt hålla utkik i gbg/partilleområdet åt dig smile! jag hoppas den kommer fram till slut !

Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
NeOx Saab 9-3 bioPOWER
22 maj 2010 · 463 Inlägg

Såg att den var med i efterlyst på tv3... så nu vet snart hela Sverige att den är stulen... så den borde dyka upp snart... om den inte redan är utanför landet eller slaktad...  hoppas bara det slutar gott...

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
vitalyte
24 maj 2010 · 31 Inlägg

Om ja säger så här..
Ja kan nog garantera er att de inte är något olagligt i bagaluckan eftersom att bilen till och med i efterlyst på tv:n så tror inte de finns något olagligt där ^^

vitalyte
24 maj 2010 · 31 Inlägg

Kibil skrev:

Jill skrev:

Kibil skrev:
Vet inte hur folk kan störa sig på att det ligger något som är värt ungefär hälften av vad bilen gör i bagageluckan... Spelar ingen roll vad det är, kanske inte ens är något där.  Och att inte "leta" efter bilen pga. att det kan ligga diverse olagligheter (vilket jag inte ens tror) i den är nog lite av ett skämt smile Den som "hittar" den kommer ju knappt köra iväg med den heller.

Sluta löjliga er! Ha koll bara.

Om jag åker ner i hamnen, utger mig för att leta efter en bil... och man verkligen htttar den. Sen öppnar tullen bakluckan och hittar *valfritt olagligt* så kan jag karantera dig att du inte är lika glad längre... Här i Ystad så är polisen sviniga när det gäller såna saker.

Hoppas att du fattar vad som kan hända!!!

Nej jag fattar inte vad som kan hända. Det är inte din bil och jag hade faktiskt inte tänkt på att du kunde ta dig in i olika hamnar och kolla in bilar (Visste inte att privatpersoner kunde göra så) Skulle knappast tro att tullen springer för att öppna bagageluckan istället för att kolla om bilen är efterlyst/stulen. Men men, jag har koll i VG.

Om ja säger så här..
Ja kan nog garantera er att de inte är något olagligt i bagaluckan eftersom att bilen till och med i efterlyst på tv:n så tror inte de finns något olagligt där ^^

Rock-Star
24 maj 2010 · 2 982 Inlägg

jag gissar precis som de säger på fb ang denna bil.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang