har dock prövat julas 4kanaliga marquant steg, wounderbaumen hoppade även med det steget. men låter SÅÅÅÅ mycket trevligare med Audisonsteget (och givetvis högre).
hejsan, nu har jag ett lite problem med basen JBL GT5-10" det lätt så jäkla fel, då tar jag ut basen och tittar på vad d kan vara, då hittar jag att det har släppt, så min fråga e går d att fixa eller e det bara att köpa nytt, har haft basen i 1 år och två månader, och så typisk att det ska gå åt h*****e när garanti har gått ut..
Det ser ut att gå att fixa med rätt lim och lite fingerfärdighet.
Spelar du på hårt eller har de mattats ut i vid normal spelning?
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
hejsan, nu har jag ett lite problem med basen JBL GT5-10" det lätt så jäkla fel, då tar jag ut basen och tittar på vad d kan vara, då hittar jag att det har släppt, så min fråga e går d att fixa eller e det bara att köpa nytt, har haft basen i 1 år och två månader, och så typisk att det ska gå åt h*****e när garanti har gått ut..
jag har spelat rätt så normalt, lätt redan konstig när jag köpt d, men sket e d för att trodde att d skulle bli bättre efter den hade mjukat upp... men nu e den lämnat så får vi se vad kommer att säga...
jag har spelat rätt så normalt, lätt redan konstig när jag köpt d, men sket e d för att trodde att d skulle bli bättre efter den hade mjukat upp... men nu e den lämnat så får vi se vad kommer att säga...
Av bilden att döma såg det ut att vara lite lim i kanten. Kan ha varit fel på basen redan när du fick den. Om man spelar så hårt att kantupphängningen ger vika brukar det se ungefär likadant ut. Basen är troligen relativt lätt att laga. Men det skadar inte om du skaffar en bättre bas ifall du har pengar till det.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
ja jag har skickat in den för att höra vad de kommer att säga av d. jag kommer att köpa en ny men problemet e att jag har ett steg som e relativ klen.. så jag letar efter en bas just nu men hittar inte..