6034
Sök

Hur ta sig till Gelleråsen, Karlskoga?

fotointresserad
2 307 Inlägg
20 maj 2010
Trådstartare
I helgen är det dags för STCC på Gelleråsen och jag hade tänkt att åka dit för att plåta eller iaf kika om jag inte får ackreditering. Men den stora frågan jag ställer mig är hur man tar sig dit från Karlstad? Finns det någon kollektivtrafikslösning? Till Karlsskoga kan man ju iaf ta sig med buss vet jag, men sen då? hur långt utanför ligger det? Eller råkar det finnas någon annan här som planerar en heldag på Gälleråsen och är intresserad av en bensinslant?
Senast redigerat av Norde (20 maj 2010)

Körv
3 535 Inlägg
20 maj 2010
Norde skrev:
I helgen är det dags för STCC på Gelleråsen och jag hade tänkt att åka dit för att plåta eller iaf kika om jag inte får ackreditering. Men den stora frågan jag ställer mig är hur man tar sig dit från Karlstad? Finns det någon kollektivtrafikslösning? Till Karlsskoga kan man ju iaf ta sig med buss vet jag, men sen då? hur långt utanför ligger det? Eller råkar det finnas någon annan här som planerar en heldag på Gälleråsen och är intresserad av en bensinslant?

Jag tror nog du får åka bil på något vis.

Truckdriving Man

fotointresserad
2 307 Inlägg
20 maj 2010
Trådstartare
decib3L skrev:
Jag tror nog du får åka bil på något vis.

Mjo, det verkar ju inte bättre, surt! Fick klart med ackreditering idag iaf så har ju all anledning att ta mig dit iaf.. frågan är ju bara hur. Ingen här som planerar heldag och vill ha en liten filur med i bilen? tongue

Körv
3 535 Inlägg
21 maj 2010
Vilken dag är det? Iofs, kan kolla google smile Vore ju nästan lite intressant smile

Truckdriving Man

fotointresserad
2 307 Inlägg
21 maj 2010
Trådstartare
Drar igång lite lätt på fredagen men på lördag är det som det är lite mer allvar när STCC körs.
www.stcc.se står det lite mer på. smile

Körv
3 535 Inlägg
21 maj 2010
hm okej.. Tyvärr kom jag precis på att jag ska sjösätta båtjäkeln på lördag hmm

Truckdriving Man

fotointresserad
2 307 Inlägg
21 maj 2010
Trådstartare
Fixade skjuts med konkurrentredaktionen men behöver fortfarande ta mig därifrån sen, någon som ska till Karlskoga eller Karlstad efter avslutat race? Betalar självklart soppa!

Sök