Rosten där är vanligt på 9-5. Plocka bort hjulen, och den delen av innerskärmen som sitter där. Sen sidokjolarna(kommer bli ett helvete att få bort) för att komma åt de. Så blåser du rent och gör i ordning det ordentligt, och rost skyddar bakom.
Japp större fälgar ska bli till nästa säsong Funderar på dotz roadster eller nått liknande dom! men tror det blir 18-19" då
Okej! kolla hur din framvagn ser ut i skick bara. Vet att saabar inte pallar så stora fälgar. drivknutar och sånt brukar gå sönder sa en på saab till mig.
Japp större fälgar ska bli till nästa säsong Funderar på dotz roadster eller nått liknande dom! men tror det blir 18-19" då
Okej! kolla hur din framvagn ser ut i skick bara. Vet att saabar inte pallar så stora fälgar. drivknutar och sånt brukar gå sönder sa en på saab till mig.
Det såg ju inte allt för farligt ut, ny stötfångarskena och kanske kylare osv ??
Fast den andra bilen såg ju iofs ganska mosad ut...
Lycka till iaf med bilen och FB..
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Det såg ju inte allt för farligt ut, ny stötfångarskena och kanske kylare osv ??
Fast den andra bilen såg ju iofs ganska mosad ut...
Lycka till iaf med bilen och FB..
Jo den andra vart riktigt förstörd! Jo det tyckte jag med men alla andra på platsen sa att den inte skulle vara värd och fixa till. Men jag hoppas på det!