Bodykit.nu Existerar de fortfarande??

eebee Ghettopimpare & DJ
25 maj 2010 · 28 Inlägg

Hej!

Är det någon som har koll på varför det är så svårt att få tag på killarna på Bodykit.nu?? Jag har ringt och mailat men inget svar. De levererar ju aldrig produkterna jag betalade kontant på Elmia i påskas.. Verkar helskumt.. En slagning på VDns mobilnummer ger tre personer, men inte han själv. Mycket oseriöst..

E30Powerdyne
27 maj 2010 · 41 Inlägg

Jag väntar oxå grejor från dom. Satt nu och sökte för att se om man blivit lurad eller om man kommer få sina grejor. Man blir ju orolig då dom aldrig svarar på mail eller telefon.

BMW 540 (1997)
Ford Thunderbird "Sportsroof" (1971)
eebee Ghettopimpare & DJ
27 maj 2010 · 28 Inlägg

Till slut efter typ 20 försök svarade de.. Har fortfarande inte fått grejerna, men det är ju ett steg närmare.

E30Powerdyne
27 maj 2010 · 41 Inlägg

Jag har då inte fått svar änsad Men får väl sitta som en igel på telefonen kanske dom svarar till slut.

Fler som har erfarenheter om dom?

BMW 540 (1997)
Ford Thunderbird "Sportsroof" (1971)
E30Powerdyne
28 maj 2010 · 41 Inlägg

Idag, 200samtalsförsök senare så har man fortfarande inte fått tag på dom......

BMW 540 (1997)
Ford Thunderbird "Sportsroof" (1971)
E30Powerdyne
28 maj 2010 · 41 Inlägg

Har nu fått ett mail att mitt paket är skickat smile Härligt!

Ford Thunderbird "Sportsroof" (1971)
BMW 540 (1997)
E30Powerdyne
7 juni 2010 · 41 Inlägg

Fronten kom lite senare än lovat men den kom. Man verkar kunna lita på dom men däremot verkar man ej kunna få tag på dom.

BMW 540 (1997)
Ford Thunderbird "Sportsroof" (1971)
eebee Ghettopimpare & DJ
14 oktober 2010 · 28 Inlägg

Jag har fortfarande varken fått prylarna jag beställde eller pengar tillbaka.. Blufföretag säger jag..

mr_horsi
8 augusti 2011 · 6 Inlägg

Har själv problem med detta företag köpte en stereo av dom som skulle passa bmw e38 vilket den inte gjorde. Så vi kom överens om att skicka tillbaka den, har prata med dom o dom har fått tillbaka den o lovat att sätta över pengarna flera gånger samt sagt att det är gjort men inte en krona har jag fått har nu gått tre månader. nån som vet om man kan få kontakt med dom på nått annat sätt än telefonen på hemsidan?

ante850r
10 augusti 2011 · 285 Inlägg

man ser bilen åka runt här i jönköping ibland där han har företaget...man har hört mycket om att de ska bara oseriöst som fan..

KHRacing
11 augusti 2011 ·

ante850r skrev:
man ser bilen åka runt här i jönköping ibland där han har företaget...man har hört mycket om att de ska bara oseriöst som fan..

Fy fan vad ruttet sagt - att du HÖRT saker.

fy faen för dig säger jag bara !

Skall du svartmåla nån du inte känner så håll dig till fakta !

ante850r
11 augusti 2011 · 285 Inlägg

KHRacing skrev:

ante850r skrev:
man ser bilen åka runt här i jönköping ibland där han har företaget...man har hört mycket om att de ska bara oseriöst som fan..

Fy fan vad ruttet sagt - att du HÖRT saker.

fy faen för dig säger jag bara !

Skall du svartmåla nån du inte känner så håll dig till fakta !

okej då säger ja att ja vet för känner en som har haft affärer med han för länge sen och till och med haft företag ihop med han..så där har du fakta..careface

Germax
11 augusti 2011 · 12 086 Inlägg

haha fy bubblan säger jag lol

mr_horsi
23 augusti 2011 · 6 Inlägg

ante850r skrev:

KHRacing skrev:

ante850r skrev:
man ser bilen åka runt här i jönköping ibland där han har företaget...man har hört mycket om att de ska bara oseriöst som fan..

Fy fan vad ruttet sagt - att du HÖRT saker.

fy faen för dig säger jag bara !

Skall du svartmåla nån du inte känner så håll dig till fakta !

okej då säger ja att ja vet för känner en som har haft affärer med han för länge sen och till och med haft företag ihop med han..så där har du fakta..careface

du har inte ett telefonnummer som man kan nå denna joakim på då?

ante850r
23 augusti 2011 · 285 Inlägg

mr_horsi skrev:

ante850r skrev:

KHRacing skrev:

Fy fan vad ruttet sagt - att du HÖRT saker.

fy faen för dig säger jag bara !

Skall du svartmåla nån du inte känner så håll dig till fakta !

okej då säger ja att ja vet för känner en som har haft affärer med han för länge sen och till och med haft företag ihop med han..så där har du fakta..careface

du har inte ett telefonnummer som man kan nå denna joakim på då?

Nope tyvärr det har jag ej.

mr_horsi
23 augusti 2011 · 6 Inlägg

synd skulle fått tag i han

KHRacing
23 augusti 2011 ·

Finns flera nummer på hemsidan

mr_horsi
23 augusti 2011 · 6 Inlägg

jasså jag hittar då bara ett då jag kollar

Dannejkpg
15 september 2011 · 32 Inlägg

ante850r skrev:

KHRacing skrev:

ante850r skrev:
man ser bilen åka runt här i jönköping ibland där han har företaget...man har hört mycket om att de ska bara oseriöst som fan..

Fy fan vad ruttet sagt - att du HÖRT saker.

fy faen för dig säger jag bara !

Skall du svartmåla nån du inte känner så håll dig till fakta !

okej då säger ja att ja vet för känner en som har haft affärer med han för länge sen och till och med haft företag ihop med han..så där har du fakta..careface

Fakta;

hette innan dreamcar.se och om det var så bra varför bytte han namn och flyttade från helsingborg,
han skriver att saker nästan är slut på lager så det är billigare "just nu" fast jag vet att han iten har mer varor i lager. om man kollar igenom facket så står det något *** audio hässleholm,
jag har själv jobbat på bodykit.nu i sommar och han har fortfarande inte betalat ut min slutlön som ja skulle fått den 25 JULI se är september nu, ja fick vänta 4 veckor på min andra lön... så jaa de är väldigt "seriöst" med bara "1" anställd om han nu är anställd

mr_horsi
19 september 2011 · 6 Inlägg

Ja vad ska man säga jag har då fortfarande inte fått en krona tillbaka.....hade det inte vart så långt till jönköping hade man nog hälsat på o kollat vad det är för skojare.... är det så att det bara är en anställd? han har sagt till mig han har fyra?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang