1850
Sök

Blinkers i backspeglarna s70

67 Inlägg
25 maj 2010
Trådstartare
Hej!
Hade tänk att skarva in mig på sidoblinkern,men hur tar man sig dit? Hittar inte vart den matningen kommer så man kan gå samma väg in dit eller skarva innan den går ut i skärmen. Samt hur går man in från backspegeln till dörren? Hur får man loss glaset så man kommer åt att trycka igenom kablarna? Hur går man sen från dörren? Massa frågor och hoppas på bra svar tongue roll

Om ni inte vet allt men vet nåt så svara gärna! Vartifrån kommer matningen till skärmblinkersen, det är den viktigaste frågan resten löser sig med våld om inte annat! smile
Senast redigerat av maharadja (26 maj 2010)

16 197 Inlägg
25 maj 2010
har du ens testat å rivit ner å tittat??   

ska du ha både blinkers i spegeln och på skärmen?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

67 Inlägg
25 maj 2010
Trådstartare
klart jag rivit ner och tittat, tatt bort dörrpaneler och panelen under ratten samt handskfacket för att se och så. Finns ju en genomföring från dörren till instrumentpanelen men hur får man loss den? Har pillat lite men vågar inte vara för våldsam på 12 år gamla saker wink. Jag hade tänkt ha kvar skärmblinkersen också och byta även den till LED. Polaren fick sitta och dra lite i matningen till skärmen men kunde inte se nåt röra sig. Försökte även få loss glaset till backspegeln för att komma åt den genomföringen, är det bara att dra? Kändes som om glaset skulle gå i 2 delar! Så ja jag har rivit tongue
Senast redigerat av maharadja (25 maj 2010)

Sök