2758
Sök

VParts USA Blinkers montering tips!

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
26 maj 2010
Trådstartare
Tjenare!

Köpte ett par USA Blinkers ifrån Vparts, mycket snygga till min Volvo 240. Men dom leverades utan fästen. Konstigt tyckte jag och ringde upp och frågade då säger dom att det står på sidan att dom levereras så. Kunde inte hitta det någonstans men aja då bygger jag egna svarade jag. Så nu står jag och håller i dom och försöker komma på ett sätt för att det ska bli bra och även ser seriöst ut gjort då resten på bilen är det.

Men det finns inget bra sätt jag kan komma på iallafall, tänkte ifall någon här kanske också köpt dom eller iallafall kan ha en idé om hur jag kan montera dom.

Första tanken var att klippa till en snygg och diskret plåtbit och kanske popnita ihop blinkers med lyse men då tror jag att det kommer bli trubbel med att montera dom bägge två när dom sitter ihop ?

Mvh Emil

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

Thorssa
27 maj 2010
"Produktbeskrivning
Vita USA-blinkers, komplett med lamphus och kablage.
Dessa passar Volvo 240 1981-93 , Glasen håller lika hög kvalite som orginal. Tyvär passar bara glasen till framlytorna av USA-modell ifall du inte vill modifiera infästningarna, bilder på baksidan av glasen finns om du klickar på bilden ovan."

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Se där ja, någon idé hur man ska montera dom ?

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

Sök