7660
Sök

EVILAUDIO: 2016.. hm?

"en bil utan stereo är som en cykel utan trampor"

1 583 035 Visningar
Uppdaterades senast 9 augusti 2024
535 Inlägg
23 januari 2012
Hoppas man kan fråga angående bygget när ni bara pratar hyra och priser.
Blev nyfiken när ja såg att du bara la små bitar på bakruta innan du plastade varför så små. Antar att de har med att göra att rutan inte är plan men vill fråga försäkerhets skull nu när ja e nyfiken?
Mvh

187 Inlägg
23 januari 2012
Mycket fina byggen du har gjort Örjan! Och ser verkligen fram emot att se den lilla Seaten live smile Den blir riktigt awesome (Y)

Nya planer..

16 197 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
DKn skrev:
Hoppas man kan fråga angående bygget när ni bara pratar hyra och priser.
Blev nyfiken när ja såg att du bara la små bitar på bakruta innan du plastade varför så små. Antar att de har med att göra att rutan inte är plan men vill fråga försäkerhets skull nu när ja e nyfiken?
Mvh

Självklart, de bara fråga på :-)

Jo de e ju så att rutan e rätt så välvd så då fick de bli små  bitar. Sen behöver man inte täcka  hela ytan heller då högtalarna som ska sitta där inte kommer spela någon bas.

Sen plastade jag ett lager innan jag la dit bitarna.
Senast redigerat av evilaudio (23 januari 2012)

"Testar man inte så får man aldrig veta"

94 Inlägg
23 januari 2012
håller med alla här ....fina byggen

16 197 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
snirrealm skrev:
Mycket fina byggen du har gjort Örjan! Och ser verkligen fram emot att se den lilla Seaten live smile Den blir riktigt awesome (Y)

Tackar tackar :-)

Om du ska till Elmia så får du se den där , dock blir de ju inte mycket till spela där tyvärr.

16 197 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
jacksparrow skrev:
håller med alla här ....fina byggen

Tackar:-)

187 Inlägg
23 januari 2012
evilaudio skrev:
snirrealm skrev:

Om du ska till Elmia så får du se den där , dock blir de ju inte mycket till spela där tyvärr.

Jo jag har tänkt att ta mig ner till Elmia och tycker det är jäkligt synd med spelförbuden!?

Nya planer..

16 197 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
snirrealm skrev:
evilaudio skrev:
snirrealm skrev:

Jo jag har tänkt att ta mig ner till Elmia och tycker det är jäkligt synd med spelförbuden!?

Jo de e synd men de e nog inte mycket man kan göra åt de tyvärr .

Fast lite får man ju spela men inte så högt som man vill :-)

172 Inlägg
23 januari 2012
Ang. Elmia så borde dom göra som jag läste i ett annat forum, att man har 5min speltid i timmen, så vet alla gäster mfl om detta. Skulle nog vara desto roligare.smile

Men men, får spela som fan på resterande träffar ist!

16 197 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
Castiel skrev:
Ang. Elmia så borde dom göra som jag läste i ett annat forum, att man har 5min speltid i timmen, så vet alla gäster mfl om detta. Skulle nog vara desto roligare.smile

Men men, får spela som fan på resterande träffar ist!

Så har de ju varit förut men demobilarna blir ju bara värre för att man vill va "värst" ;-)

172 Inlägg
23 januari 2012
Se där, visste jag inte. smile

Men då borde dom fixa nån demokväll, typ lördag kväll så får dom som vill ta ut sina demo bilar åh lira satan utomhus då? Hehe.

Team dBakuten
3 453 Inlägg
23 januari 2012
Castiel skrev:

Men då borde dom fixa nån demokväll, typ lördag kväll så får dom som vill ta ut sina demo bilar åh lira satan utomhus då? Hehe.

Ofta väldigt mycket jobb att flytta bilar från montrarna, sen är det nästan lika hårda spelregler även utanför.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

1 535 Inlägg
23 januari 2012
Tokken skrev:
Castiel skrev:

Ofta väldigt mycket jobb att flytta bilar från montrarna, sen är det nästan lika hårda spelregler även utanför.

Så sant som de va sagt. Lika hårt för oss som tävlar utanför sad

Spl Dynamics/db Akuten

172 Inlägg
23 januari 2012
Så synd.
Men men, som sagt så får man spela högre på andra träffar ist! smile

BagarN
1 179 Inlägg
23 januari 2012
Lapplands Väsby var ju landet för dig men eller vilket landet menar du Örjan? wink

596 Inlägg
23 januari 2012
evilaudio skrev:
sellstedt1 skrev:
Du har för mycke fritid:P
Men de blir fränt:cool:

Den fritiden jag har spenderar jag i garaget vilket fler borde göra för att lära sig saker :-)

Jo visst men man måste ju ha rå med allt å tongue

6 558 Inlägg
23 januari 2012
sellstedt1 skrev:
evilaudio skrev:
sellstedt1 skrev:

Den fritiden jag har spenderar jag i garaget vilket fler borde göra för att lära sig saker :-)

det är ingen som säger att man måste ha det värsta  bara för att lära sig ....learning by doing  sen äre skit isamma om sakerna kostar 100k lr om sakerna e från jula  ..viktiga e jue att våga testa  ..för de  e jue då man lär sig smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

BagarN
1 179 Inlägg
23 januari 2012
racer-putte skrev:
sellstedt1 skrev:
evilaudio skrev:

det är ingen som säger att man måste ha det värsta  bara för att lära sig ....learning by doing  sen äre skit isamma om sakerna kostar 100k lr om sakerna e från jula  ..viktiga e jue att våga testa  ..för de  e jue då man lär sig smile

Friskt vågat hälften vunnet smile

16 197 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
sellstedt1 skrev:
evilaudio skrev:
sellstedt1 skrev:

visst e de så.. dock verkar folk tro att bara för man är "sponsrad" så får man allt man pekar på men så är inte fallet..

kan säga att ja lägger rätt många tusenlappar i månaden på mina bilar å de e pengar ja själv får slita ihop.

94 Inlägg
23 januari 2012
på tal om sponsring vad innebär det för en... va krävs

Sök