6357
Sök

Hur många tittar på melodifestivalen 2010 och är på garaget nu :D ?

29 maj 2010
Trådstartare
jaaaåå:D ^^ hur många tittar på melodifestivalen nu big_smile vilka vil ni skal vinna i år tongue

Vettemannen
29 maj 2010
Har inte sett på skiten på många år!!!!

/Benny

719 Inlägg
29 maj 2010
Kanske inte är så många? Melodifestivalen 2010 är ju slut sedan flera månader!

:-)
367 Inlägg
29 maj 2010
Det står på för tillfället wink

Riktigt värdelöst faktiskt, inga som kör en låt med lite ös.
Inte konstigt att mamma har slocknat i min säng med tanke på alla dessa ballader hmm

29 maj 2010
Trådstartare
hahaha roliga svar ! jaa tongue om inte serbien såg så bögig ut skulle jag röstat på han/hon !

melodifestivalen är slut för flera månader sen ? wtf.. ? ahhaha eller så kanskje jag skrev fel.. eurovison song contest då ! tongue

1 468 Inlägg
29 maj 2010
det suger faktiskt i min syn. ddet är FÖR modern musik, och om dom är så "moderna" så låter det bara skräp i mina öron, folk som tror dom kan sjunga o en jury som tror dom kan nåt om bra musik. skulle no inte tro så. sååå NEJ, här är det inte på!

1 854 Inlägg
29 maj 2010
danmark vinner

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
29 maj 2010
Jag ser på Forrest Gump! big_smile  Har sett 10 sek av ESC mellan reklampauserna, förfäriskt dåligt varje gång! lol

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

Girls go fast
893 Inlägg
29 maj 2010
Nej fy fan yikes

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

29 maj 2010
Trådstartare
hahahahahahahahahaha själv ser jag "the girl next door" medans tv'n står på i bakgrunnen tongue låter förjävligt tycker jag big_smilebig_smilebig_smile enda som hadde lite rytmer var turkiet, serbien och ...näe.. tror inte det va nått mer tongue

1 468 Inlägg
30 maj 2010
Amor_Vincit_Omnia skrev:
Japp, jag kollade på det och det var väll inte så många låtar som föll mig i smaken i år. Bortsett från musiken så måste jag säga att både Armenien och Azerbadijan hade grymt heta sångerskor, det var väll det enda som föll mig i smaken i år wink

men!!! orka sitta o verkligen glo på det då tongue roll

Sök