knarkare som inte kan lämna oss vanliga ifred

Moser .-ϻΘϨƎЯ
17 juni 2006 · 1 313 Inlägg

var ute å gled lite på stan ikväll å stannde å snackade me nåra kompisar som kommer de fram en idot som va full och drogpåverkad å tiggde sjuss, jag sa direkt nej och förklarade att han och hans väldigt överalkolisarade kamrat fick nog gå istället. jag vill itne ha inn knarkarare i min bil precis.... men han gick iväg sen kom han tebax efter nånminut och började hota mej osv. tur jag inte var ensam iaf:) skulle slå till mej gick efter mej sen gick min polare imellen som är större än mej å sa till han, då börja idioten på å slåss, så han fick sej en smäll, sen satte vi oss i bilen å skulle dra, då slängde han öl på bilen å sprkade av ena backspegeln, så ja åkte en bit ringde snuten så nu är den jäveln anmäld, hoppas de får fatt i han, snuten visste tydligen vem de va...

va bara tvungen å skriva av mej lite, att man inte kan få ha saker ifred längre...

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Slovenian
17 juni 2006 · 482 Inlägg

Fyfan vilket svin!
Hoppas verkligen att han får betala alla skador (+ lite till? big_smile)
Altså, om de vill knarka så kan de göra det.. men varför förstöra saker för vanliga civila? -.-
Hoppas han får ta sitt straff -.-

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Moser .-ϻΘϨƎЯ
17 juni 2006 · 1 313 Inlägg

tyvärr kan de nog itne mkt göra, har fixxat dit backspgeln å tvättat bilen nu innan ja kom hem.. MEN IAF!

vid sånna här tillfällen fundrar jag alvarlig på att köpa ett basebollträ eller liknade å ha i bilen, vill itne tänka på vad som hade hänt om jag va själv.....

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Malmoe SSS -12
17 juni 2006 · 3 217 Inlägg

Nog för att det är olagligt, men vem har hindrat dig att spela brännboll och förvara slagträet i bilen?

Ni skulle nog ha golvat honom direkt, eller iallafall oskadligjort honom för tillfället, inte så att han kommer ihåg det imorgon ändå! Tur att det inte blev några större skador på bilen...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
SieRRa_WeeD
17 juni 2006 · 225 Inlägg

volvo744 skrev:
var ute å gled lite på stan ikväll å stannde å snackade me nåra kompisar som kommer de fram en idot som va full och drogpåverkad å tiggde sjuss, jag sa direkt nej och förklarade att han och hans väldigt överalkolisarade kamrat fick nog gå istället. jag vill itne ha inn knarkarare i min bil precis.... men han gick iväg sen kom han tebax efter nånminut och började hota mej osv. tur jag inte var ensam iaf:) skulle slå till mej gick efter mej sen gick min polare imellen som är större än mej å sa till han, då börja idioten på å slåss, så han fick sej en smäll, sen satte vi oss i bilen å skulle dra, då slängde han öl på bilen å sprkade av ena backspegeln, så ja åkte en bit ringde snuten så nu är den jäveln anmäld, hoppas de får fatt i han, snuten visste tydligen vem de va...

va bara tvungen å skriva av mej lite, att man inte kan få ha saker ifred längre...

du borde lära dig o slåss det är nått tyvärr du måste kunna idag...
går inte att gömma sig bakom kompisarnas rygg...
nita den jäveln så han kommer ihåg ditt ansikte tills nästa gång han ska ha skjus då han vet det lönar sig bättre genom att gå hem!

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
mannen666666 preem pump
17 juni 2006 · 836 Inlägg

så här ska det gå till hehehehehehehehehehehe

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 44,00.html


big_smile big_smile big_smile big_smile

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
rickard10735 Glasmästare men just nu tyvärr helt sjukskriven
17 juni 2006 · 236 Inlägg

Har bara en åsikt om detta
Våld föder våld

Saab 99 "Custom Cab Version 2." (1969)
Saab 99 "Custom Cab Version 3." (1969)
Saab 99 "Custom Cab Version 1" (1969)
TOO_BÉÉ
17 juni 2006 · 107 Inlägg

vilken jävla idiot, ska nog börja träna

mer bas en gas :)
chrizz Administratör
17 juni 2006 · 11 790 Inlägg

rickard10735 skrev:
Har bara en åsikt om detta
Våld föder våld

Bra sagt.

Lite onödigt och omoget att skriva i ett forum och påstå att man ska slåss hit och dit, och slagträ och vet inte mer vad. Tror att majoriteten ändå springer med svansen mellan benen när det kommer till krita.

Ring polisen, det är det bästa om du har möjlighet att undvika bråk, om inte så är självförsvar självklart, men att söka upp bråk "bara för att" låter onödigt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Gloremir hmmmm
17 juni 2006 · 1 094 Inlägg

håller med rickard10735 och chrizz, våld använder man helst intre förutom i självförsvar... jag skulle aldrig komma på tanken o försöka starta ett bråk

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
callekula
17 juni 2006 · 24 Inlägg

det är faktiskt tillåtet att använda våld när bultjävlarna inte släpper på bilen wink
annars är det strängt förbjudet!

Gloremir hmmmm
17 juni 2006 · 1 094 Inlägg

hehe ja våld mot bil saker när grejerna inte lossnar är ju en sak. men våld mot personer är inte tillåtet

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
MeloveGolf Vw trimmare
17 juni 2006 · 2 995 Inlägg

känns som man försöker undvika bråk så länge det går men skulle jag vara ärlig så hade jag nitat knarkaren om han sparkat på min bil....

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Gloremir hmmmm
17 juni 2006 · 1 094 Inlägg

jag skulle snarare ringa snuten o sen prata med knarkaren o försöka ha han kvar på platsen tills snuten kom....

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
THEBADGUY Gorgilus addictus
17 juni 2006 · 4 737 Inlägg

rickard10735 skrev:
Har bara en åsikt om detta
Våld föder våld

Håller med till 100% där.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
SLIMPA
17 juni 2006 · 215 Inlägg

Han förtjäna de..

"Skit ska skit ha"

okkar
17 juni 2006 · 694 Inlägg

det är bara sorgligt och håller med skit ska skit ha!!

Moser .-ϻΘϨƎЯ
17 juni 2006 · 1 313 Inlägg

som sagt våld föder våld,,, jag var alrdrig ute efter nått bråk, men när folk inte fattar så blir de som de blir tyvärr...

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Spelis
17 juni 2006 · 1 926 Inlägg

SieRRa_WeeD skrev:

volvo744 skrev:
var ute å gled lite på stan ikväll å stannde å snackade me nåra kompisar som kommer de fram en idot som va full och drogpåverkad å tiggde sjuss, jag sa direkt nej och förklarade att han och hans väldigt överalkolisarade kamrat fick nog gå istället. jag vill itne ha inn knarkarare i min bil precis.... men han gick iväg sen kom han tebax efter nånminut och började hota mej osv. tur jag inte var ensam iaf:) skulle slå till mej gick efter mej sen gick min polare imellen som är större än mej å sa till han, då börja idioten på å slåss, så han fick sej en smäll, sen satte vi oss i bilen å skulle dra, då slängde han öl på bilen å sprkade av ena backspegeln, så ja åkte en bit ringde snuten så nu är den jäveln anmäld, hoppas de får fatt i han, snuten visste tydligen vem de va...

va bara tvungen å skriva av mej lite, att man inte kan få ha saker ifred längre...

du borde lära dig o slåss det är nått tyvärr du måste kunna idag...
går inte att gömma sig bakom kompisarnas rygg...
nita den jäveln så han kommer ihåg ditt ansikte tills nästa gång han ska ha skjus då han vet det lönar sig bättre genom att gå hem!

men om han sopar till knarkaren så tror du möjligtvis inte att han blir något sur ? sen om knarkaren ser dig ensam igen så kan det smälla för honnom. man får tänka lite så också.

GurraG INGET ANNAT!!
17 juni 2006 · 1 725 Inlägg

för det första så är det ingen ide att slåss mot nån nerdrogad jävla idiot.. dom kan istort sätt ta hur mycke stryk som helst för dom är helt avdomnade.. fast jag hade nog slagit på rätt bra ändå om han gjort så mot min bil

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang