knarkare som inte kan lämna oss vanliga ifred

SieRRa_WeeD
17 juni 2006 · 225 Inlägg

GurraG skrev:
för det första så är det ingen ide att slåss mot nån nerdrogad jävla idiot.. dom kan istort sätt ta hur mycke stryk som helst för dom är helt avdomnade.. fast jag hade nog slagit på rätt bra ändå om han gjort så mot min bil

beror väll ändå på vilken drog han/dom tagit...
han behöver inte känna nått men det är bara o slå till benen går av om det behövs..
tycker inte slagsmål är skojjigt eller att jag brukar slåss men..måste man så måste man
och då gäller allt eller inget!

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
SLIMPA
17 juni 2006 · 215 Inlägg

Herregud..sluta häckla honom..klart som fan knarkhoran skulle ha en(?) smäll. Ska man stå där som ett jävla fån o bara titta på eller kanske vänta på att polisen ska komma efter 20 min..?

SieRRa_WeeD
18 juni 2006 · 225 Inlägg

SLIMPA skrev:
Herregud..sluta häckla honom..klart som fan knarkhoran skulle ha en(?) smäll. Ska man stå där som ett jävla fån o bara titta på eller kanske vänta på att polisen ska komma efter 20 min..?

helt rätt...

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
peo Kaffeknarkare.
18 juni 2006 · 135 Inlägg

Håller med där.. Skulle aldrig låta nån jävla idiot till knarkare stå o sparka på bilen bara för att han inte får nån skjuts? Jag menar, snuten kan man aldrig lita på. Sen behöver man dom finns dom inte.  Vet här där jag kommer ifrån är snuten mer intresserad av små 15åringar på moppe än knarkare och bilstölder.

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.
NightCruiser
18 juni 2006 · 1 163 Inlägg

Polisen brukar reagera snabbt när det gäller våldsamma personer, speciellt om dom är drogpåverkad!

Själv har jag råkat ut för samma sak, ett fyllo som lyfta...
Jag åkte bara förbi han i min gamla Volvo, hade full bil men då hörde ja en bra smäll och när jag senare stanna så hade jag ett par goa repor´+ buckla på min högra bakdörr! sad
Åkte tillbaka för att prata lite med killen, var endå 4killar i min bil så bråk var ju ingen idé för han, men självklart hade han stuckit och jag fick göra mssa tråk jobb igen!

Hoppas du får ut något från pundaren, åtminstånde för skador...

Mvh

jensonnn
18 juni 2006 · 180 Inlägg

mannen666666 skrev:
så här ska det gå till hehehehehehehehehehehe

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 44,00.html


big_smile big_smile big_smile big_smile

hahahahaha tongue  den va bra  min farsas tränare som e nästan blind (har allvarliga synfel iaf)   e livsfarlig i närkamp. han hade ett avsågat kvastskaft o gick omkring md när de var folk som rånade funktions handikappade här i stan (skulle nästan tyckt synd om rånaren/rånarna om dom försökte me honnom skulle nog inte räckt med näsbenet som skulle fara åt helvete tongue ) har sett vad han kann göra med en ninja stav eller va de va han höll på me, han va definitivt farlig tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
18 juni 2006 · 271 Inlägg

allvarligt förstår ja fan inte hur du kunde behålla lugnet o ringa snuten...personligen hade ja tyvärr flugit på han... hatar o slås... men om man måste så måste man...

ghost_boy83 CREW
19 juni 2006 · 2 594 Inlägg

Ja tyvärr ser det inte bättre ut i vårt sammhälle,har alltid med ett base bollsträ i bilen och kör jag inte bil så har jag ett knogjärn i fickan,har blivgt på hoppad jag me all knarkpåvärkade mm och jag har bara dessa saker för att skydda mig och min familj känns hemskt att säga men sammhället är inte bättre tyvärr..

s00rken
19 juni 2006 · 24 Inlägg

Vi har precis samma problem här nere hos oss, fast me indvarndrare sad

Ingen kommer ihåg en fegis!
------------------
hellre sist än saab
jensonnn
19 juni 2006 · 180 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
Ja tyvärr ser det inte bättre ut i vårt sammhälle,har alltid med ett base bollsträ i bilen och kör jag inte bil så har jag ett knogjärn i fickan,har blivgt på hoppad jag me all knarkpåvärkade mm och jag har bara dessa saker för att skydda mig och min familj känns hemskt att säga men sammhället är inte bättre tyvärr..

är det inte olagligt att ha knogjärn??  ofta polisen kroppsvisiterar nånn men ändå tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
ghost_boy83 CREW
19 juni 2006 · 2 594 Inlägg

jensonnn skrev:

ghost_boy83 skrev:
Ja tyvärr ser det inte bättre ut i vårt sammhälle,har alltid med ett base bollsträ i bilen och kör jag inte bil så har jag ett knogjärn i fickan,har blivgt på hoppad jag me all knarkpåvärkade mm och jag har bara dessa saker för att skydda mig och min familj känns hemskt att säga men sammhället är inte bättre tyvärr..

är det inte olagligt att ha knogjärn??  ofta polisen kroppsvisiterar nånn men ändå tongue

nej jag tror nte det är olagligt men jag vet inte jag det kange räknas som vapen

Rohdin
19 juni 2006 ·

SLIMPA skrev:
Herregud..sluta häckla honom..klart som fan knarkhoran skulle ha en(?) smäll. Ska man stå där som ett jävla fån o bara titta på eller kanske vänta på att polisen ska komma efter 20 min..?

håller med till fullo

JohnnyN Rutinerad medlem
19 juni 2006 · 1 938 Inlägg

Jag skulle inte ha kunnat hålla mej ifall han sparkade på bilen tongue
"En spark för en spark" wink
men annars skulle jag nog inte ha slagit till honom.

Xplorer
19 juni 2006 · 20 Inlägg

Knogjärn räknas in i vapenlagen precis som alla andra saker som används till samma ändamål, tex golfkubbor kan räknas som vapen om man använder det för att skada någon. Men jag håller fan med om att folk som inte vet vad ett nej betyder ska ha en smäll asså och vem har inte verktyg till att lossa bultar så man kan få på reservhjulet om man skulle råka få punktering, ett fälgkors eller att drag eller vad dom kallas... sånna saker klassas inte som vapen om man inte knallar runt i stan med ett utan bara har ett i bilen.

Ta det inte lungt, utan kör 90 på 50 vägar
Ena Colaberoende
19 juni 2006 · 1 219 Inlägg

Ge sig på en knarkare kan gå riktigt illa om den snedtänder...
Lika bra att hålla sig borta och vänta in snuten. Det var den riktiga synvinkeln.

Men om någon rör min bil när jag ser det så svartnar det för mina ögon.
Då kan det mesta hända.

Så jag hoppas jag slipper sådana puckon.

/Ena

TeQuilla
19 juni 2006 · 764 Inlägg

mannen666666 skrev:
så här ska det gå till hehehehehehehehehehehe

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 44,00.html


big_smile big_smile big_smile big_smile

Coolt...*hehe*

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
merca_
19 juni 2006 · 326 Inlägg

förra missomar va det en föd audi som va typ ny som kom brevid å tuta å dumpa så jag trode han ville rejsa! så jag gasa sen slutade gatan på en parkering där försjökte dom praya mig med bilen ock ena killen kuta ut å sparka som fan på bilen! då drog jag så ga nästan körde på han! sen kom dom efter mig å la sig brevid å försjökte praya mig av vägen! men gag blånita när jag såg dom tog sats å skulle tackla mig! då stanna dom framför mig å killen kom ut igän! tror du jag fick panik då? vägen var helt avstäng av deras bil! men som tur va så kunde jag smita rätt över en gångväg! fasst den va full i folk men som tur va flytta dom på sig! sen drog vi hemmot men när vi kommit ett par 100 meter trängde dom sig om mig å tvärnita framför mig! när han den gången sprang mellan bilarna så tänkte jag köra på han! bara sätta han mellan min å den andras bil! bara för att skydda mina kompissar som satt i bilen! för deras fönster va öppet å han sprang mot den sidan! men han han inte fram inan jag trängde mig fram melan bilarna! men han han iaf slå sönder framrutan med typ en sten eller knoggjärn! vart nån fin repa  på bilen men det va det värt! ha alldrig vart så rädd förut!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
fredde85
19 juni 2006 · 1 798 Inlägg

Vad var det för en sjuk jävla idiot skulle han sno bilen av dig heller eller bara sabba för vanligt hederligt folk.Tur att du blev av med han du har aldrig sett han igen va?
Du skulle haft reg nr så du visste va de va för pajsare.

Senast redigerat av fredde85 (19 juni 2006)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
emirking
19 juni 2006 · 13 Inlägg

jag hade fan slagit sönder knarkfan så att han inte skulle kunna stå på benen

var med om en liknande incident i vintras när jag och storebrorsan var ute med hans scheffer hund  på en rast promenad då ser jag en idiot som håller på att bryta upp min golf släppte lös hunden, gissa hurmycket skit killen hade i sina byxor! så medan KING passade tjuven ringde vi polisen snabbt kom dom glad var tjuven när han fick sätta sig i den blåvita bilen .......

ska bara tillägga att hunden är utbildad vakthund smile

Volkswagen Phaeton "3.0 tdi 4 motion" (2011)
Spelis
19 juni 2006 · 1 926 Inlägg

emirking skrev:
jag hade fan slagit sönder knarkfan så att han inte skulle kunna stå på benen

var med om en liknande incident i vintras när jag och storebrorsan var ute med hans scheffer hund  på en rast promenad då ser jag en idiot som håller på att bryta upp min golf släppte lös hunden, gissa hurmycket skit killen hade i sina byxor! så medan KING passade tjuven ringde vi polisen snabbt kom dom glad var tjuven när han fick sätta sig i den blåvita bilen .......

ska bara tillägga att hunden är utbildad vakthund smile

haha den va bra wink han hade säkert en tesked löst i brallan tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang