dom har sålt p88rs för riktigt bra pengar om man vill ha en stereo med vättiga filter och dsp enda nackdelen är att den ej har usb men med adaptern jag länkar till så fungerar den som vilken usb stereo som helst
dom har sålt p88rs för riktigt bra pengar om man vill ha en stereo med vättiga filter och dsp enda nackdelen är att den ej har usb men med adaptern jag länkar till så fungerar den som vilken usb stereo som helst
Ja jag har kollat en del på den!
men vill ha lite fler förslag så jag kan kika lite mer! Tack för förslaget
Höll själv nyss på och kollade på en sån kombo men den USB-adaptern går på 1400kr!
Nej om du får tag på Björn så rekommenderar jag en Kenwood 7644, pausknapp direkt på spelaren och 3 par lågnivå ut, visserligen 4V men du har väl gain på stegen. Får se om min spelare kanske blir till salu nu i veckan, är väldans sugen på en P88RS-II.
Höll själv nyss på och kollade på en sån kombo men den USB-adaptern går på 1400kr!
Nej om du får tag på Björn så rekommenderar jag en Kenwood 7644, pausknapp direkt på spelaren och 3 par lågnivå ut, visserligen 4V men du har väl gain på stegen. Får se om min spelare kanske blir till salu nu i veckan, är väldans sugen på en P88RS-II.
jag kör själv med p88rs fast första versionen i min 850 och jag är mycket nöjd en enkel spelare utan en massa trams att den har vättiga filter gör inte saken sämre jag kör den aktiv nu med mellan och diskant på sep steg och det låter riktigt trevligt dessutom möjligt att tids comp varje högtalare för sig gör den mycket trevlig och tanke på priset nu så är det nog dumnt att inte slå till
Jadå håller med om att den är riktigt bra! Men det finns bra filter och tidskomp i Kenwooden också, fast inte lika bra komponenter som i P88RS-II. Därför som jag överväger att byta.
Jadå håller med om att den är riktigt bra! Men det finns bra filter och tidskomp i Kenwooden också, fast inte lika bra komponenter som i P88RS-II. Därför som jag överväger att byta.
kollade lite i bruxen på 7644:an och jag tror du kommer bli väldigt nöjd vid ett byte till p88rs:en känns som pioneern är lite mer genomtänkt men svårt när man inte pillat med 7644:an tog dock ganska lång tid för mig att lyckas ställa in p88:an och få dom aktiva filterna att fungera som jag ville
hehe hillman en sån tittar man inte på om man först kollat på p88rs och likande apparater deras enheter är verkligen apdåliga i längden lönar det sig att köpa en stereo av känt märke istället för att byta minst varje år för att enheten strular
polarn är inne på 3:e hillmanen på något år bara ljudkvaliten har dessutom mycket att önska