1985
Sök

Gratisfestival i roslagen.

Honda freak
137 Inlägg
11 juni 2010
Trådstartare
Tjenare, någon gång om ca en månad så kommer jag troligtvis att arangera en träff i kombination med en festival i åkerberga som ligger i österåker.

Ni som känner er manade att dyka upp och ställa ut bilen så att folk som bor i åkersberga har möjlighet att få en liten inblick i hur det kan se ut när man har lagt ner mycket tid och pengar på sin bil får väldigt gärna höra av er till mig med ett PM här på garaget.

Eventet kommer inte att stå för några kostnader alls, men besökare betalar inte heller något inträde.
Under bifogar jag det utskick som jag har skickat till ett par av er;

"Tjenare, är du intresserad av att ställa ut din bil på en grej i åkersberga om ca en månad?! Det är en gratisfestival dit jag har planerat att få dit 15- 20 fräcka gatbilar. Så det finns inget annat att vinna på att ställa ut bilen än att få visa upp den och ha roligt och lyssna på bra musik!

Tanken bakom det här är att alla som vill ska få komma och ha en kul dag utan att det ska behöva kosta någonting.

smile

MVH / Robin Sommerdahl"

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"

Sök