Vem äger en Grönmetalic 940 i borås trakten med 850 R spolier samt kromad skylthållare bak?

MikkoHansen
15 juni 2010 · 265 Inlägg

Hejsan!

Söker som rubriken lyder.

Åkte i rondellen utanför Burger King / Ica ned mot Karlskrona hållet.

Väl i rondellen får man ju syn på en rätt så fet 940 , grön metalic med 850 R spolier o v90 lyktor. kromad skylthållare bak ( vet ej reg nr )

slänger en snabb blick på bilen förstås, o va f*n gör inte de då?

Visar finger,  helt oprovocerat, klart man blir lite sne. ( Både killen och tjejen )

De jag menar med detta är att man får passa sig för vilka man visar finger mot i trafiken, de kan vara fel person o nästa morgon så väntar de utanför parkeringen eller ännu värre slagit sönder din bil helt o hållet o sedan väntar på att få slå dig gul o blå. som sagt, man vet aldrig.

Kanske de är din nästa chef på jobbet eller någon kund till ditt företag som du jobbar på eller är anställd hos.

Men visst, kanske om man är så kaxig o har en så "fet bil" o tror man kan glida runt o göra vad man vill så kanske man förtjänar något tillbaka ( man behandlar andra som man själv vill bli behandlad )

Hoppas ni är mogna nog o träda fram o be om ursäkt i allafall och kan växa upp!
Om inte, så hoppas jag du visar finger åt fel person och får känna på hur de är att leva.


Tack för mig och ha en fortsatt trevlig kväll.

Mvh Hansen

Volvo S70 2.5T "Silverpilen" (1999)
Volvo V70 2.4T "Parketten" (2002)
jimmzzan
15 juni 2010 · 1 168 Inlägg

din beskrivnings på bil passar in väldigt bra på en bil som rullar och ägs utav en som bor i alingsås.

Hassoni
15 juni 2010 · 92 Inlägg

Kan ju ha varit att dom misstagit dig för någon annan? Eller de var såpass nära att de kunde se dig?
Men håller med dig, kvittar om det är en maffiaboss eller en helt vanlig person så är det inte acceptabelt.

Opelmadness German cars, quality and beyond
15 juni 2010 · 8 197 Inlägg

Finns idioter överallt. Sen tyvärr har många av dagens ynglingar ingen respekt alls... mad
Är absolut ingen yngling själv ska väl påpekas. 35 bast.

Fick fingret av några skitungar i en volvo (också 940)  häromdan också. Den stod parkerad så jag fick för mig att nita, backa tillbaks och fråga vafan dom höll på med.
Dom blev tydligen jävligt skraja för dom var snabba och sa att dom visade "peace" och inte långfingret.

Sa att jag vet vad jag såg och blir det en nästa gång har jag regnumret.. Är ingen våldsam kille alls, men så ska dom fan inte hålla på och tro att dom kommer undan.

Senast redigerat av Opelmadness (15 juni 2010)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Hamilton
15 juni 2010 · 8 869 Inlägg

Bloggmaterial passar inte i Efterlyst

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang