Hej min hund har opererat bort 2st extra klor på bakbenen... idag tog jag bort stygnen för det har gått 15 dagar sen han opererades. och det har läkt väldigt bra, hudfärgat osv. Men sen när jag kom till andra bakbenet så ser jag en liten trådstump som sticker upp ur huden. dom har alltså sytt under huden med. Men hur får man bort det stygnet ? man kan inte se knuten eller någonting, utan bara EN trådstump som som sticker upp ur huden
Sitter tråden fast? Testa dra lite försiktigt i den och se om den lossar. Kan ju vara att de sytt med tråd under som inte ska tas bort. (Gjordes på en häst i stallet) Ring annars djursjukhuset och hör hur du ska göra. Hoppas iaf att de löser sig.
Jag fick sy ihop min läpp efter att jag fått en åktur genom en glasruta, och efter att stygnen togs bort så kom det fram en bit tråd ur läppen som jag inte kunde ta bort (knuten hamnat under antagligen?) iaf, jag spände ut den en bit sen klippte jag av den. Så försvann den utav sej själv sedan Jag vet inte om den är kvar där under eller om huden trängde ut de som va kvar. Men syns gör den inte iaf ^^
Klipp av och låt resten vara. Är det sytt under huden är tråden sån att kroppen löser upp den sen. Men håll koll på det såklart, om det skulle bli infekterat eller så..