Inför: Bilträff i Ronneby 10/7

dannnej
11 juli 2010 · 761 Inlägg

Jag hade helt missat detta, såg ut att vara många bilar när jag gled förbi påväg till jobbet vid 22

fordfairlane skrev:
Ska ni ut och fara långa sträckor sen eller håller ni er i Ronnebytrakten.  Man kanske tittar nerom en sväng ifrån Älmhult. Längesen man hade bilen i Blekinge nu. Dock är aktionsradien inte så stor och ska det kryssas runt mellan karlskrona och Karlshamn på kvällen så får det nog vara.

Tjena samuel, är du fortfarande ute på vägarna och kör? smile
Måste erkänna att själv har man nog blivit gammal, eller så är det bara inte riktigt det draget det var förr, på stilleryd tiden smile

Mercedes 280 SE 3,0 Turbodiesel "W108 Bruksbilen" (1972)
Volvo 745 Turbo "DannejDrift.se" (1990)
Gottefia CREW East Performance Racing
11 juli 2010 · 221 Inlägg

dannnej skrev:
Jag hade helt missat detta, såg ut att vara många bilar när jag gled förbi påväg till jobbet vid 22

fordfairlane skrev:
Ska ni ut och fara långa sträckor sen eller håller ni er i Ronnebytrakten.  Man kanske tittar nerom en sväng ifrån Älmhult. Längesen man hade bilen i Blekinge nu. Dock är aktionsradien inte så stor och ska det kryssas runt mellan karlskrona och Karlshamn på kvällen så får det nog vara.

Tjena samuel, är du fortfarande ute på vägarna och kör? smile
Måste erkänna att själv har man nog blivit gammal, eller så är det bara inte riktigt det draget det var förr, på stilleryd tiden smile

vi kommer till stilleryd med ;-)

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
dannnej
11 juli 2010 · 761 Inlägg

Grejen med stilleryd var att det var inga träffar i den bemärkelsen, utan där var man både fredagen och lördagen, man visste att det alltid var folk ute oavsett väder, det var till och med igång på höst och vinter, ett par gånger körde vi rally med vinterbilarna i grusgropen. smile

Volvo 745 Turbo "DannejDrift.se" (1990)
Mercedes 280 SE 3,0 Turbodiesel "W108 Bruksbilen" (1972)
Sketstopp24v STREETRACER
11 juli 2010 · 892 Inlägg

Kan hålla med dig Dannnej .. det va bättre förr big_smile

Bmc Crew
fordfairlane
11 juli 2010 · 12 Inlägg

dannnej skrev:
Jag hade helt missat detta, såg ut att vara många bilar när jag gled förbi påväg till jobbet vid 22

fordfairlane skrev:
Ska ni ut och fara långa sträckor sen eller håller ni er i Ronnebytrakten.  Man kanske tittar nerom en sväng ifrån Älmhult. Längesen man hade bilen i Blekinge nu. Dock är aktionsradien inte så stor och ska det kryssas runt mellan karlskrona och Karlshamn på kvällen så får det nog vara.

Tjena samuel, är du fortfarande ute på vägarna och kör? smile
Måste erkänna att själv har man nog blivit gammal, eller så är det bara inte riktigt det draget det var förr, på stilleryd tiden smile

Jag försöker ibland iallafall även om man blivit äldre. Bilen har stått mycket och jag har letat runt lite efter träffar med vassa / roliga bilar men inte hittat så mycket längre . Jobbigt att låna släp också  så nu tror jag att jag ska försöka fixa BE-kort och en egen riktig kärra. stod igår i 2.5 h på behörigt avstånd ifrån min egen bil med 1300kg släp och väntade på att polisbussen med fordonsinspektörer skulle åka så att man slapp överlass alt. böter för obesiktigad fordon om man hade lastat av forden.

Ford Fairlane 66 w 460 BB 6.09@185kmh / 201m. 9.67@228kmh / 402
WeDo
11 juli 2010 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack tråd om ni vill diskutera vidare om TRÄFFEN.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang