Grattis Vickan & Daniel på bröllopsdagen

baca Os Difuntos
19 juni 2010 · 1 822 Inlägg

Ner med skiten!!! Varför ska vi sitta å betala deras leverne? Jo för att dom är så bra pr för Sverige. Vilken jävla BS. Om det nu var en såpass bra vinst i vårat kungahus varför inte privatisera hela konceptet och låt dom tjäna sina egna pengar och betala alla sorter av skatt så som vi vanliga dödliga gör. Hmmmmmm undra vad fastighetsskatten på kungliga slottet ligger på?

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
skydark
19 juni 2010 · 375 Inlägg

Ca 17 kr betalar verje svänk för bröllopet. Men ska man se  det riktigt krasst så är ju kungafamiljen sveriges största socc.fall.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Hamilton
19 juni 2010 · 8 865 Inlägg

Helt seriöst! det går bara inte att ha en seriös tråd utan en massa dravel?

Grattis kronprinsessan Victoria & prins Daniel säger jag med även om jag i princip är emot monarkin.

Fotograf på tierpidag.se
VolvoRdesign2012
19 juni 2010 · 222 Inlägg

Grattis till Viktoria och Daniel:) Går inte att vara sur över att det kostar och så hela tiden.

Bjork OEM <3
19 juni 2010 · 6 957 Inlägg

skydark skrev:
Ca 17 kr betalar verje svänk för bröllopet. Men ska man se  det riktigt krasst så är ju kungafamiljen sveriges största socc.fall.

Oj hela 17kr, det kan jag bistå med tongue

Grattis till dom, skiter totalt i bröllopet men det är ju en historisk händelse så man får
väl önska dom all lycka.

OEM <3
M103
19 juni 2010 · 1 570 Inlägg

Behöver man 5000 poliser och lika många soldater för att gifta sig så är det fel någonstans men grattis ändå. Det var pampigt och väldigt snyggt ordnat med allting.

skydark
19 juni 2010 · 375 Inlägg

M103 skrev:
Behöver man 5000 poliser och lika många soldater för att gifta sig så är det fel någonstans men grattis ändå. Det var pampigt och väldigt snyggt ordnat med allting.

Det är väldigt fint att vi i Sverige har det så bra att vi kan samla så många kungligheter på ett och samma ställe tycker jag. Få förunnat.

Polisen gör ett väldigt bra jobb!

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Muttley
19 juni 2010 ·

M103 skrev:
Behöver man 5000 poliser och lika många soldater för att gifta sig så är det fel någonstans men grattis ändå. Det var pampigt och väldigt snyggt ordnat med allting.

Det som felar är sverige.  de gick utför när palme mördades.

KHRacing
19 juni 2010 ·

Min tråd. kan vi hållas oss till topic tack.
jag uppskattar Monarkin & vill hylla de nygifta.. är ni inte på samma våglängd så vänligen skriv inget alls.

mvh Kristian

Muttley
19 juni 2010 ·

Helt okej att du vill gratta och så.

Men de finnes då en samlingstråd till de med.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=51978

Om man ska hårddra det.

M103
19 juni 2010 · 1 570 Inlägg

Är man inte kunglig på riktigt kan man bli Trådkungen här på garaget. Lycka till med gratulationerna, hoppas brudparet ser dem.

KHRacing
19 juni 2010 ·

M103 skrev:
Är man inte kunglig på riktigt kan man bli Trådkungen här på garaget. Lycka till med gratulationerna, hoppas brudparet ser dem.

eller så kan man bli oficiell postjagare som du verkar vara.

KHRacing
19 juni 2010 ·

tkd_rille skrev:
Helt okej att du vill gratta och så.

Men de finnes då en samlingstråd till de med.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=51978

Om man ska hårddra det.

Passar inte in där ansåg jag själv.

Hamilton
19 juni 2010 · 8 865 Inlägg

Låser på begäran av trådskaparen

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang