Vad drömmer ni om?

LeafBox Lat Perfektionist
28 juni 2010 · 6 359 Inlägg

Hela röven full med pengar och ngn speciall att dela livet med.
Sen löser sej resten wink

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Aerodynamik ...
29 juni 2010 · 7 120 Inlägg

Nya turbon monterad på bilen, coilovers, lamelldiff, massor av bra däck, 10" fälgar, ny lack, körkort, mer betalt på jobbet, billigare bensin och lite mat just nu! big_smile

Engen HEAVY METAL
29 juni 2010 · 765 Inlägg

Världens bästa fru och världens finaste  döttrar 2 har jag redan och en skaplig kåk och ett jobb jag trivs med!!  Saknar garage att kunna mecka i och en vettig bil att mecka med men det jag drömmer mest om är att ha TID till allt jag vill göra sammt en del pengar vore inte fel annars e jag rätt nöjd med mitt liv.. Nytt trumm sett och en ny Gura skulle sitta fin som mjukstart :-)

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
lisautanz
2 juli 2010 · 71 Inlägg

De något realistiska drömmarna är väl iaf nu ett airbrush och ett tatueringskit , sen mkt tid att hålla på med dom sakerna och så småningom bli grym på att göra det.
Sen drömmer man ju alltid om en 59as cadillac, en mustang, en läckert hus med vattnet utanför fönstret i princip, ett ordentligt garage med mkt plats och billyft m.m ...

edit - ett eget åkeri hade inte heller suttit helt fel ..

Senast redigerat av lisautanz (3 juli 2010)

danne460 Das vas das das
3 juli 2010 · 179 Inlägg

en som går till jobbet åt mig tongue

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
Volvo 240 glt "svarte" (1988)
te_wik Forummoderator
3 juli 2010 · 12 813 Inlägg

Går ju inte att förneka att en fin lottovinst inte hade suttit fel, pengar är man ganska beroende av. Kanske slår det till ikväll? smile

Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (3 juli 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
baca Os Difuntos
3 juli 2010 · 1 822 Inlägg

Ett maskingevär!! så jag kan uppfylla min andra drömm om att få ställa sig mitt i nordstan i Göteborg två dagar innan julafton å bara go banans.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Noiseprojekt
3 juli 2010 · 1 523 Inlägg

baca skrev:
Ett maskingevär!! så jag kan uppfylla min andra drömm om att få ställa sig mitt i nordstan i Göteborg två dagar innan julafton å bara go banans.

Hahah klockrent!! big_smile

Strongman
3 juli 2010 · 203 Inlägg

Att det var fred på jord och alla inte var giriga utan delade med sig.
Det skulle leda till ett fantastiskt skönt liv. Bara gå ner till bilen som är olåst och sätta sig och köra medans man hälsar hjärtligt till sin granne som vinkar åt en.

SgtCrilly Hemmainstruktör
3 juli 2010 · 641 Inlägg

XL-Dempa skrev:

FoXoN skrev:

viox skrev:
drömmer om att bli ekonommiskt oberonde, dvs ha så mkt pengar att jag kan göra vad jag vill

Kan bara hålla med där. cool

haha säger de samma ! smile

Ställer mig i ledet jag också. Tillräckligt pengar så skulle jag kunna fixa allt jag drömmer om och kunna ha roligt med det och strunta i allt annat big_smile
Skulle byggas fint hus med stort verkstadsgarage och större bilpark. En egen bana skulle också kunna vara nice.

"Lita aldrig på en smal kock eller ren mekaniker!"
Clubberns projekttråd
Mini Cooper S (R53) "MC42" (2006)
Richard-R
10 september 2010 · 340 Inlägg

Fellow skrev:
Drömmer om lottovinst på 200 miljoner
Hus för 10 miljoner, koeningsegg CCX, 4 vattenskotrar, 1 miljon på bygga om min bil, en supra, en skyline, en lamborghini och en ferrari. Sen leva för resten bara:)

Har min stora kärlek så allt jag önskar mig nu är pengar!

låter som en femåring big_smile

Sanizz
10 september 2010 ·

En normal flickvän, tack..
Och gärna fint sommarväder året om så man kan köra cross big_smile

Allt annat är mer eller mindre viktigt...

Znurf
10 september 2010 · 207 Inlägg

Att företaget jag har jobbat åt i 6 år ska anställa mig! tongue

-Mackan- Fire And Silk
11 september 2010 · 2 254 Inlägg

baca skrev:
Ett maskingevär!! så jag kan uppfylla min andra drömm om att få ställa sig mitt i nordstan i Göteborg två dagar innan julafton å bara go banans.

Säg till innan då är du bussig smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
15 september 2010 · 1 903 Inlägg

Att jag tar studenten med bra betyg

Att jag hittar en vettig och rolig högskoleutbildning och går ut med fina betyg

Att jag därefter får tag i ett intressant och bra jobb här hemikring, även bra betalt så man blir ekonomiskt obereoende.

Att jag får ekonomisk möjlighet att ta över barndomshemmet och gallra i skogen och göra det riktigt fint som farsan alltid har velat.

bygga ett STORT garage med flera garageplatser, tvätthall och lyft. gärna en lackbox också.

ett antal roliga bilar i garaget. jänkare som finbil och någon liten ettrig turbobil som busbil.

självklart även hitta någon livskamrat att dela allt detta med och skaffa barn som kan växa upp på landet precis som jag gjort.


det var allt jag kunde komma på just nu smile finns säkert mycket mer smile

MVH

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
16 september 2010 · 3 519 Inlägg

Pukadjuret skrev:

XL-Dempa skrev:

FoXoN skrev:

Kan bara hålla med där. cool

haha säger de samma ! smile

Ställer mig i ledet jag också. Tillräckligt pengar så skulle jag kunna fixa allt jag drömmer om och kunna ha roligt med det och strunta i allt annat big_smile
Skulle byggas fint hus med stort verkstadsgarage och större bilpark. En egen bana skulle också kunna vara nice.

Håller bara med.
+ att hitta någon normal brud, men det kanske man inte behöver med alla dessa pengar wink hahah

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
passos bappelsin
16 september 2010 · 390 Inlägg

viox skrev:
drömmer om att bli ekonommiskt oberonde, dvs ha så mkt pengar att jag kan göra vad jag vill

Håller med dig helt och hållet  tongue
Är men ekonomiskt oberoende kan man ju köpa ett nice hus med grym mekgarage  smile

baca Os Difuntos
16 september 2010 · 1 822 Inlägg

-Mackan- skrev:

baca skrev:
Ett maskingevär!! så jag kan uppfylla min andra drömm om att få ställa sig mitt i nordstan i Göteborg två dagar innan julafton å bara go banans.

Säg till innan då är du bussig smile

Se till att inte vara i Nordstan 2 dagar innan julafton bara wink

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang