Lätt trimmad Corvette C5, drygt 500 hk. Hopplös i race men likväl rolig att köra.
Bakhjulsdriven Chevrolet Spark med drygt 600 hk. Används flitigt i karriärläget pga de goda köregenskaperna.
Favoriten och garagets stolthet. Fyrhjulsdriven C32 AMG med 1080 Nm vrid och 1045 hk. Aningen klena bromsar för att effektivt kunna användas i race, men likväl rolig och utmanande att nöta varvtider med.
jag har tagit bilder i spelet men dom sysns inte där? "Your bigshot blablabla has been uploaded to the storefront, you can check them out there later" kom upp också
"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar
jag har tagit bilder i spelet men dom sysns inte där? "Your bigshot blablabla has been uploaded to the storefront, you can check them out there later" kom upp också
Bigshots kan bara laddas upp 1 åt gången, och dom visas inte i bilder, utan en nedladdningslänk på höger sida om sidan i en egen liten ruta
ok, i spelet då alltså? får kolla lite mera tror jag
Näe på hemsidan jag länka efter att du loggat in
signed in as MisterWittur men ingen ruta ser jag där man kan få hem en bigshot bild
Sign in > Gallery (View All) > och på höger sida då kommer finns det en brun rektangel där det står "Large Media Files" och längst ner där finns antagligen en fil som heter "Bigshot.bmp" och alldeles under den står det "Download"
jag kan inte spela online längre.. riktigt skumt fungerade klockrent i forza 3 ..
Har ditt Guld medlemskap gått ut? Har sen en fråga, tycker ni att det är värt med Guld?
Ja annars går det ju inte att spela online..
Jo det är ju svårt annars men när jag hade guld som jag fick med xboxet spelade jag aldrig online, men får köpa guld och testa då kan man ju spela mot kompisar också
Är det någon mer än jag som har problem att gå med i party eller private chat med polarna i Xbox Live? Var rejält sugen att spela lite med en vän igår men det gick ju bannemig inte
Är det någon mer än jag som har problem att gå med i party eller private chat med polarna i Xbox Live? Var rejält sugen att spela lite med en vän igår men det gick ju bannemig inte
Antagligen en kass router som blockar för mkt. Om du vet hur man gör så kan du googla och öppna portarna i routern som xbox använder. Då lär det gå lätt som smör
Antagligen en kass router som blockar för mkt. Om du vet hur man gör så kan du googla och öppna portarna i routern som xbox använder. Då lär det gå lätt som smör