Vw golf II "the white shadow" lyckad tagg inför bugrun

Ksj
2 november 2010 · 1 217 Inlägg

Från Munkedal, sååå förvånande..

Vad har du för mål med bilen egentligen?
Att få den så epa-stukad som möjligt?

Jaja, det är din bil och du gör som du vill.

Saab 900 "2.1an" (1992)
Exez
2 november 2010 · 503 Inlägg

Ksj skrev:
Från Munkedal, sååå förvånande..

Vad har du för mål med bilen egentligen?
Att få den så epa-stukad som möjligt?

Jaja, det är din bil och du gör som du vill.

vad i helvete menar du med det första mad

jag har som mål att bygga en bil som jag tycker är snygg yikes gillar ni den inte okej då gör det inte då

vad i helvete menar ni med epastuk yikes

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
partyvan
2 november 2010 · 1 071 Inlägg

epa stuk är när man kladdar på allt skit man hittar och tror att det blir skit snyggt även fast inget passar ihop

Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
Exez
2 november 2010 · 503 Inlägg

partyvan skrev:
epa stuk är när man kladdar på allt skit man hittar och tror att det blir skit snyggt även fast inget passar ihop

okej yikes
men vi får se vad som händer i framtiden yikes

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
jimzaan
2 november 2010 · 168 Inlägg

Exez skrev:
jag tyckte det var snyggt så att jag gör som jag tycker  eftersom det är min bil eller yikes
ps jimzaan du har ju trätak ?? yikes och har du sett dina bakcspeglar yikes

du får göra exakt som du vill ja! Men tyckte bara det såg lite konstigt ut när det började jävligt bra att göra iordning bakluckan jävligt nice!

Vinylfilm på mitt tak gjordes för att det var spacklat innan och den som hade gjort det hade tagit fel spackel, så slipa ner allt och lade på filmen. Och jag har fått ganska bra kritik(stavning) för det. Och backspeglarna har många pratat om också. Gamla junkyard i botten med lite finare klibbor längst fram.

Men så du har satt dina klibbor ser inte okej ut sad

Ta bort det och putsa upp och på med ett par bbs eller borbet fälgar, då har du snygg bil smile

Ford Focus ST "white diamond stance" (2006)
Exez
2 november 2010 · 503 Inlägg

jimzaan skrev:

Exez skrev:
jag tyckte det var snyggt så att jag gör som jag tycker  eftersom det är min bil eller yikes
ps jimzaan du har ju trätak ?? yikes och har du sett dina bakcspeglar yikes

du får göra exakt som du vill ja! Men tyckte bara det såg lite konstigt ut när det började jävligt bra att göra iordning bakluckan jävligt nice!

Vinylfilm på mitt tak gjordes för att det var spacklat innan och den som hade gjort det hade tagit fel spackel, så slipa ner allt och lade på filmen. Och jag har fått ganska bra kritik(stavning) för det. Och backspeglarna har många pratat om också. Gamla junkyard i botten med lite finare klibbor längst fram.

Men så du har satt dina klibbor ser inte okej ut sad

Ta bort det och putsa upp och på med ett par bbs eller borbet fälgar, då har du snygg bil smile

ja men jag satte på vinylfilm för lacken börja resa sig/en luftbubbla i lacken kom som sprack
så det är därför så får se vad som händer i vår orkar inte ta bort den och sen lacka om hela bakluckan innan vintern (har inget garage)

jag har kanske inte rätt klistermärken men dom ska bort snarast yikes


om du kollar gamlare bilder har jag borbet fälgar men kan inte ha vänterdäck på dom (dom som sitter på nu är vinterdäck)

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
jimzaan
2 november 2010 · 168 Inlägg

Exez skrev:

jimzaan skrev:

Exez skrev:
jag tyckte det var snyggt så att jag gör som jag tycker  eftersom det är min bil eller yikes
ps jimzaan du har ju trätak ?? yikes och har du sett dina bakcspeglar yikes

du får göra exakt som du vill ja! Men tyckte bara det såg lite konstigt ut när det började jävligt bra att göra iordning bakluckan jävligt nice!

Vinylfilm på mitt tak gjordes för att det var spacklat innan och den som hade gjort det hade tagit fel spackel, så slipa ner allt och lade på filmen. Och jag har fått ganska bra kritik(stavning) för det. Och backspeglarna har många pratat om också. Gamla junkyard i botten med lite finare klibbor längst fram.

Men så du har satt dina klibbor ser inte okej ut sad

Ta bort det och putsa upp och på med ett par bbs eller borbet fälgar, då har du snygg bil smile

ja men jag satte på vinylfilm för lacken börja resa sig/en luftbubbla i lacken kom som sprack
så det är därför så får se vad som händer i vår orkar inte ta bort den och sen lacka om hela bakluckan innan vintern (har inget garage)

jag har kanske inte rätt klistermärken men dom ska bort snarast yikes


om du kollar gamlare bilder har jag borbet fälgar men kan inte ha vänterdäck på dom (dom som sitter på nu är vinterdäck)

Tycker du ska göra den clean som fan! Såg bra ut i lacken för att vara vit. Och jag menar borbet design A med typ 9 tum breda i bak tongue

Ford Focus ST "white diamond stance" (2006)
Masi hbxservice.com
2 november 2010 · 1 471 Inlägg

nu tycker jag allt att ni är lite väl negativa! det är HANS bil och han har den som HAN tycker den ser bra ut! tycker ni något ser fördjävligt ut så kan ni seja att NI tycker det och inte hur han ska ha sin bil! tack för mej wink

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Exez
2 november 2010 · 503 Inlägg

jimzaan skrev:

Exez skrev:

jimzaan skrev:

du får göra exakt som du vill ja! Men tyckte bara det såg lite konstigt ut när det började jävligt bra att göra iordning bakluckan jävligt nice!

Vinylfilm på mitt tak gjordes för att det var spacklat innan och den som hade gjort det hade tagit fel spackel, så slipa ner allt och lade på filmen. Och jag har fått ganska bra kritik(stavning) för det. Och backspeglarna har många pratat om också. Gamla junkyard i botten med lite finare klibbor längst fram.

Men så du har satt dina klibbor ser inte okej ut sad

Ta bort det och putsa upp och på med ett par bbs eller borbet fälgar, då har du snygg bil smile

ja men jag satte på vinylfilm för lacken börja resa sig/en luftbubbla i lacken kom som sprack
så det är därför så får se vad som händer i vår orkar inte ta bort den och sen lacka om hela bakluckan innan vintern (har inget garage)

jag har kanske inte rätt klistermärken men dom ska bort snarast yikes


om du kollar gamlare bilder har jag borbet fälgar men kan inte ha vänterdäck på dom (dom som sitter på nu är vinterdäck)

Tycker du ska göra den clean som fan! Såg bra ut i lacken för att vara vit. Och jag menar borbet design A med typ 9 tum breda i bak tongue

ja men vi får se vad som händer big_smile

jag är student = inga pengar och det är dom fälgarna jag har (tyvär)
men ska skaffa lite fina grejer till våren ska ni se big_smile

vem vet kanske det blir ett vrålåk big_smile (fast jag tycker redan hon är det)

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
Exez
2 november 2010 · 503 Inlägg

saablover_1 skrev:
nu tycker jag allt att ni är lite väl negativa! det är HANS bil och han har den som HAN tycker den ser bra ut! tycker ni något ser fördjävligt ut så kan ni seja att NI tycker det och inte hur han ska ha sin bil! tack för mej wink

bra sagt big_smile tackar

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
Exez
12 november 2010 · 503 Inlägg

liten skriftlig update big_smile

sänkfjädrar beställda big_smile
blev 60 mm big_smile
lite hårt att köra på kapade i vinter + anmärkning från farbror blå big_smile

så bild kommer snart på montering big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
Exez
17 november 2010 · 503 Inlägg

hejsan alla

idag har jag fått miun bil photoshopad så tänkte att ni skulle då se hur den ska bli big_smile

bilen är photoshopad av volvo_pure_pover

nr 1
http://i270.photobucket.com/albums/jj105/EXEZ_2007/1019757_g9tpqr.jpg

eller nr 2
http://i270.photobucket.com/albums/jj105/EXEZ_2007/1019732_yfenl7.jpg

vilken tycker ni ?

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
Knugcab
17 november 2010 · 5 111 Inlägg

1

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Exez
17 november 2010 · 503 Inlägg

ja den är inte fel big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
BudgetDunkaren Osponsrad
17 november 2010 · 1 631 Inlägg

Nr 1 utan dörrhandtag och dropplister sen jävlar har du en goffe..

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
stRaend
18 november 2010 ·

1. fast dock så måste man ha blinkers i sverige...

är det någon mer skillnad än dekaler, extraljus och inga blinkers på bild 2?

Exez
20 november 2010 · 503 Inlägg

budget dunkaren : ja fast tyckte den var snygg såhär big_smile
stReand : ja jag vet men ska sätta dom någonannanstans big_smile
har bredare dälgar/däck också big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
Exez
21 november 2010 · 503 Inlägg

nu blev det mer photoshop


nr 3
http://i270.photobucket.com/albums/jj105/EXEZ_2007/1021376_n4duhn.jpg
bottsänkt eller


eller nr 4
http://i270.photobucket.com/albums/jj105/EXEZ_2007/1020669_l6u4mj.jpg
eller picis big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
stRaend
22 november 2010 ·

varför göra om en snygg golf 2 till en "caddy", när den inte kommer bli hälften så snygg som en riktigt caddy? ne, nr3 röstar jag på. och ett par breda plåtisar och kanske någon annan lite snyggare färg.

Exez
22 november 2010 · 503 Inlägg

ja du jag vet inte kan ju alltid leka vetty big_smile
nja jag gillar denna färgen så det blir laserblå
vill ha borbet design A så det blir det big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang