Eftersnack: MOM #3

Mr_Lightning I bleed Ford blue
11 juli 2010 · 221 Inlägg

Mycket trevlig kväll, varmt och skönt.
Var ju inte lika mycket folk som vanligt, men helt ok med tanke på andra träffar och semestertider.

Såg en polisbil på hela kvällen, och det trots mycket lek och bus !


Ha en skön sommar nu !



Mvh

I dont need sex, the goverment fucks me every day !
Ford SVT F-150 Lightning "Rödis" (2000)
Ford Kuga (2011)
Dirtymike
11 juli 2010 · 1 532 Inlägg

Vi skulle stannat kvar på Kolmården för norrköping o linköping var uruselt. Vad har det tagit åt träffarna vart är allt folk? Skit i polisen ha norrköpingsträffen på Kolmården den parkeringen är jätte bra. Kom igen nu arrangörer ni ficksar det här ni måste få tillbax stjärnglansen som MoM har haft. Mvh Micke

Jeep J20 (1978)
Iam2fast4U
11 juli 2010 · 1 534 Inlägg

Turtleboy skrev:
Vi skulle stannat kvar på Kolmården för norrköping o linköping var uruselt. Vad har det tagit åt träffarna vart är allt folk? Skit i polisen ha norrköpingsträffen på Kolmården den parkeringen är jätte bra. Kom igen nu arrangörer ni ficksar det här ni måste få tillbax stjärnglansen som MoM har haft. Mvh Micke

word, säger de samma

BMW E34 "538" (1990)
TurboTias Permanently Banned
11 juli 2010 · 343 Inlägg

Jag tycker träffen var helt okej med tanke på att det krockade med fler träffar samt var en av de träffarna det brukar vara minst folk på.
Så gott som polisfritt med så när som på en patrull vid första körningen, men det var ju bara att avvakta lite och byta raka så var ju det problemet löst iallafall smile

nästa mom fick jag höra är den 7/8. Efter acton meet.
Mer info ska vara på gång. Hoppas på fint väder hela den dagen med smile

Mvh TT

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
fredde110
11 juli 2010 · 152 Inlägg

Tycker att mom träffarna ska va på plantagen eller maxi allt hellre bauhaus som det va förr!
Kanske ha dom ute vid stadium arena stort och bra! roligare om det är lite närmre stan!

Toyota Supra twin turbo "Team black" (1994)
Volkswagen Golf 2 "Team black" (1989)
Volvo 850 Glt "Team black" (1992)
TurboTias Permanently Banned
11 juli 2010 · 343 Inlägg

fredde110 skrev:
Tycker att mom träffarna ska va på plantagen eller maxi allt hellre bauhaus som det va förr!
Kanske ha dom ute vid stadium arena stort och bra! roligare om det är lite närmre stan!

Det är ju för allas skull man gått tillbaka till att först vara på Kolmården och sedan maxi. För att dom som inte vill åka ut till ingemansland ska kunna möta upp lite senare istället.

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
Mr_Lightning I bleed Ford blue
11 juli 2010 · 221 Inlägg

TurboTias skrev:
Så gott som polisfritt med så när som på en patrull vid första körningen, men det var ju bara att avvakta lite och byta raka så var ju det problemet löst iallafall smile


Mvh TT

Gick ju hur bra som helst.

Tyckte publiken vid körningarna skötte sig utmärkt denna gång, stor eloge !

I dont need sex, the goverment fucks me every day !
Ford SVT F-150 Lightning "Rödis" (2000)
Ford Kuga (2011)
syabo
11 juli 2010 · 1 278 Inlägg

kul att ni hade en lyckad kväll smile  i linköping var de hyfsat med smile

Street Knight
Caylon Bayerische Motoren Werke
11 juli 2010 · 271 Inlägg

Riktigt vass kväll med fina repor till race. Mycket bra o trevligt folk på träffen och avsaknaden av polis var uppskattad.

Vad kan man säga? Ser fram emot nästa träff helt klart! smile

BMW M3 E92 (2008)
Iam2fast4U
11 juli 2010 · 1 534 Inlägg

jag hoppas att nästa träff INTE placeras samma dag som linköping så dem kan komma med, och vice versa

BMW E34 "538" (1990)
The_Bunny
11 juli 2010 · 246 Inlägg

Jag är helnöjd med träffen jag var inte ens ute i kolmården, fick se iaf en fin skara bilar och lite annat kul. + att polisen erbjöd möjlighet till skuggfigurer nere vid OCL när dom stod med heljuset på. Var tvungen att dra vid 12 tyvärr för planer på söndagen men hade det bra jag big_smile Dock är det ju roligare med fler folk men man får se det lite som det är ibland big_smile

//The_Bunny med tummen upp big_smile

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
meatos
11 juli 2010 · 424 Inlägg

Trevligt med lite race smile men som vanligt är det massa bilar på plats men bara 5-6 som kör..

Michkijn Tangentbordsriddare
11 juli 2010 · 1 825 Inlägg

Jag tycker att träffen blev lyckad. hoppas på att det blir samma anda nästa gång, fast fler bilar smile

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
b-fuel
11 juli 2010 · 246 Inlägg

det var lite taskigt med folk tycker ja...men för övrigt en lyckad kväll!

han/hon som har bilder kan väl lägga upp

JDMy00 ClubJDM.se
12 juli 2010 · 1 608 Inlägg

Bilder kommer imorgon från mig. smile

Mazda Mx-5 (1999)
Mr_Felix
12 juli 2010 · 134 Inlägg

Missade tyvärr denna. Längtar till nr4 och då ska fan inget få hindra!

Peking_tjej
13 juli 2010 · 82 Inlägg

Helt okej träff.
Tycker dock att karavanen från kolmården skall gå via strandvägen in till åby sen Maxi och inte ut på motorvägen. Den splitrades rätt bra väl man närmade sig motorvägen, synd för den höll i hopp bra innan.

Aero_9-3
13 juli 2010 · 287 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Helt okej träff.
Tycker dock att karavanen från kolmården skall gå via strandvägen in till åby sen Maxi och inte ut på motorvägen. Den splitrades rätt bra väl man närmade sig motorvägen, synd för den höll i hopp bra innan.

Tycker ja med blir lite maffigare då=)men det är roligt på motorvägen oxåsmile

varför FWD?jo,för RWD är att som sätta hästarna bakom vagnen?
Audi A6 tdi (2008)
Saab 9-3 "RE" (1999)
jessicas
14 juli 2010 · 68 Inlägg

Aero_9-3 skrev:

Peking_tjej skrev:
Helt okej träff.
Tycker dock att karavanen från kolmården skall gå via strandvägen in till åby sen Maxi och inte ut på motorvägen. Den splitrades rätt bra väl man närmade sig motorvägen, synd för den höll i hopp bra innan.

Tycker ja med blir lite maffigare då=)men det är roligt på motorvägen oxåsmile

Känns lite onödigt att åka genom åby men visst håller jag med om att det splittrades lite på motorvägen. Ja låg bland de första och när folk längre bak i ledet började köra om så blev de som de blev. Men tyckte de höll ihop rätt bra iaf. Men det är ju vad jag tycker smile

JDMy00 ClubJDM.se
15 juli 2010 · 1 608 Inlägg
Mazda Mx-5 (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang