Vallåkraträffens nackdel. TYCK TILL

H0lmgren
17 juli 2010 · 572 Inlägg

Jag tycker det e fel att folk ska få ställa ut sina skrotbilar på utställningen.. Tycker det e helt fel att dom ska få utnyttja systemet att få gå in gratis. Kan inte dom som har hand om vallåkraträffen sätta en gräns på hur bilar får se ut när dom ställs ut. Vet inte om någon här inne har foton på bilar som är "raggarstylade"?

Tyck till om allt.. Kom med fler nackdelar och skriv om allt.

Senast redigerat av Dannz0 (17 juli 2010)

DZ Design På Facebook
Dubs I got Dubs!
17 juli 2010 · 2 423 Inlägg

Alla fina bilar står på parkeringen smile
Berusade människor e jobbiga med som ramlar in i bilar, ställer sina öl på andras bilar osv. de har inte på en bilträff att göra tycker jag!
Visst, man kan dricka ett par öl men man behöver inte bli pissfull.

Senast redigerat av Dubs (17 juli 2010)

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
H0lmgren
17 juli 2010 · 572 Inlägg

Dubs.. Jag håller med dig.. Där e fan finare bilar på parkeringen än dom som ställer ut sina risiga bilar. Själv har man hållt sig undan alla berusade folk.

DZ Design På Facebook
WeDo
17 juli 2010 · 3 390 Inlägg

Flyttar denna till Allmänt då det inte är info om ett evenemang.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
evilaudio
17 juli 2010 · 16 195 Inlägg

tycker att de e för mycke volvos på vallåkra..HAHA

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
fontheking5
17 juli 2010 · 825 Inlägg

Personligen tycker jag det sämsta är biljudet som spelar så högt . Är mest det jag retar mig på och en andledning till att jag inte besöker träffen längre.

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
evilaudio
17 juli 2010 · 16 195 Inlägg

fontheking5 skrev:
Personligen tycker jag det sämsta är biljudet som spelar så högt . Är mest det jag retar mig på och en andledning till att jag inte besöker träffen längre.

fast så mycke kan de omöjligt störa.. först e de ju utomhus å sen e området STORT å "ljudbyn" ligger ju i ena hörnet.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
FLindgren
17 juli 2010 · 5 089 Inlägg

Någon har ju iaf inte kollat på vallåkras hemsida och kollat det dom har gjort om för iår.. Så läs först och återkom sen wink

Men självklart släpper dom ju in vadsomhelst. det är ju pengar? Men dom får stå för sig själva i år bara. Inte för att jag tror att funkisarna vågar säga till folk att deras bil och är för ful för puts området.

själv åker jag bara ner för att lägga några rökisar i city. söndag är ju "bakfylle" dag bara;)

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
H0lmgren
17 juli 2010 · 572 Inlägg

fontheking5 skrev:
Personligen tycker jag det sämsta är biljudet som spelar så högt . Är mest det jag retar mig på och en andledning till att jag inte besöker träffen längre.

Ljudbygge/Ljudtävling tillhör ju utställning.

Men alla ha sina synpunkter.. Det e bra.. Fortsätt med det smile

DZ Design På Facebook
Muttley
17 juli 2010 ·

de var då de hade sms röstning när nån fyllebuss vann.

Men de är billigt att gå in där till skillnad från elmia. De har bra shower och sådant med.

Men de är för mycket skrot som står inne, tycker att allt mög kan stå längst upp vid flybanans slut och hoppas på att de blir krossat av kanske ett flygplan som missar att lyfta eller ja synd om piloten då.

Dansken_fire
18 juli 2010 · 254 Inlägg

som andra säger, mkt skrot, slutat gå på träffarna, men ända roliga är väl börna i city och allt inne i city, trevlig stämning... fyllona är jobbiga med..

NETTAN Girls go fast
18 juli 2010 · 893 Inlägg

Långt från Falun hmm

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
Bjork OEM <3
18 juli 2010 · 6 957 Inlägg

Lite nyfiken på en sak "Show´N Shine area" vad krävs för att man ska stå där?

Kan t.ex. jag åka ner å ställa ut min Golf? tongue

OEM <3
fredde85
18 juli 2010 · 1 798 Inlägg

Var där förra året första o sista gången kan jag säga alldeles för mkt volvos o rishögar. Parkeringen var ett skämt betala för att stå på en lerig åker nja. Sen efteråt hände de inte mkt. Nej tacka vet jag gatebil i norge må vara längre dit o kosta mer men de är de fan värt flera gånger om

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Erick
18 juli 2010 · 4 767 Inlägg

Lervälling. Att man kom med en topp-putsad bil hjälpte föga när man fick lera långt upp på kjolpaketet.
Är det så förbannat svårt att lägga ut lite bark på gräsmattan innan vid infarten?

Tvättplatserna där inne var ett skämt.

Fick inte ens bilen bedömd trots bekräftad föranmälan.

I år skiter jag i Vallåkra, högaktningsfullt.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
daaanyy
18 juli 2010 · 670 Inlägg

Se till o komma in på cruisingen kvällen innan. Brukar vara trevligt och mycket folk smile

Edit: glömde frågan...som alla andra så är det för mycket skräpbilar på träffen...tyvärr

Senast redigerat av daaanyy (18 juli 2010)

Mvh Daaanyy
WilYawn Golle
18 juli 2010 · 448 Inlägg

Vänd på konceptet istället. Gratis att parkera utanför men en avgift om man vill ställa ut så slipper man kanske alla hillbillies som tror att flest doftgranar i backspegeln vinner...

James May: In other news.... I've fitted a fan!
dumpiz_
18 juli 2010 · 62 Inlägg

För mkt volvobilar,har inget emot volvo men när det står 30st 740 och nästa rad 30st 940 osv så tröttnar jag rätt fort faktiskt. Sen Parkeringen e en katastrof som många andra påtalat redan, har det regnat lite under dagen så är hela bilen lerig sen. Har varit där 2ggr men det blir nog inte fler gånger. Tycker evenemang som gatebil och EDPS events e det roligaste på säsongen så håller mej till dem. Har inte blivit besviken på nåt av dessa evenemang hittils iaf så dem e säkra kort:).

Saab 9000 2.3T "Hussein" (1997)
BMW E39 "530i" (2001)
Memme I'am AWESOME..
19 juli 2010 · 2 783 Inlägg

_Zuperior_ skrev:
Långt från Falun hmm

Du kör Honda. Dom dricker inget, bara sätt dig och kör ner å tuta ! smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
kawiZz RMR-Crew
19 juli 2010 · 478 Inlägg

Dannz0 skrev:
Jag tycker det e fel att folk ska få ställa ut sina skrotbilar på utställningen.. Tycker det e helt fel att dom ska få utnyttja systemet att få gå in gratis. Kan inte dom som har hand om vallåkraträffen sätta en gräns på hur bilar får se ut när dom ställs ut. Vet inte om någon här inne har foton på bilar som är "raggarstylade"?

Tyck till om allt.. Kom med fler nackdelar och skriv om allt.

Du vet att vissa folk tycker att dem bilarna är fräcka va?
Alla har ju inte en Mazda 323 att ställa ut. inte heller en så smakligt stylad som din.

ont : En nackdel är att det är rätt långt dit för mig, kmr inte på så mkt mer.

Senast redigerat av kawiZz (19 juli 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang