Stämmer bra att jag driver GreenPart
Det jag själv har att säga är väl att det är ett enmanna företag vilket innebär att jag har extremt mycket att göra. Stå vid däckmaskiner, hitta nya bättre billigare leverantörer, packa ihop däck, skicka iväg, bygga hemsida osv.
Detta betyder alltså att jag EJ har 14 telefonister som sitter och svarar på alla möjliga frågor om vilja fälgar som är snyggast i 14" till en Corolla. Skulle jag inte svara i telefon så är mail att mycket bättre alternativ då detta kan besvaras så fort man får en minut över. Men självklart svarar jag i telefonen i mån av tid!
Eftersom jag inte har något stort lager och dessutom är ensam kan priserna pressas så lågt som möjligt. Detta betyder att många av produkterna beställs från grossist och där av har någon veckas leveranstid.
Det jag vill uppnå är inte att bli störst eller bäst i Sverige utan en möjlighet att sälja fälg&däck till väldigt förmånliga priser. Det man då får tumma lite på till dessa priser är tex att jag inte alltid kan finnas tillgänglig i telefon.
Jag har haft båda nöjda och mindre nöjda kunder och vill inte på något sätt påstå att mitt företag är bäst i världen men jag försöker i vilket fall se och behandla varje kund med god respekt och bra service.
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal