fågelskit måste man ta bort ganska omgående efter den landat på bilen har jag hört.. skiten innehåller nått som sabbar lacken..det e nått jag hört, om det e sant e ju en annan femma.
fågelskit måste man ta bort ganska omgående efter den landat på bilen har jag hört.. skiten innehåller nått som sabbar lacken..det e nått jag hört, om det e sant e ju en annan femma.
hmm man kan ju inte sitta vakta bilen hela tiden asså... fanns inget igår så det måste ha kommit i natt eller tidigt i morse
Det är 100% sant. Det är nåt ämne i deras matsmältning som fräter på lacken när det legat på ett tag!
Fick tyvärr också en stor laddning på halva huven, sidan. som bara vart på 2 timmar högst.. och det som var kvar efter man fått bort själva "skitet" får jag inte bort med rubbing ens.. riktigt tråkigt men antar att man får köra en gång till.. men man är ju rädd att man kör igenom lacken..
kul att få det på en helt nylackad bil.. (mercan).
när man försökt hålla sig borta från dörruppslag i sidorna och lyckats så pass länge så ska såklart en fågel jävel förstöra istället!.. haha..