6851
Sök

Idiotregler och moderatorer

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
28 juli 2010
Trådstartare
Med all säkerhet kommer jag bli raderad från forumet på grund av att jag säger sanningen, men
Varför är moderatorer så jävla dumma i huvudet? Allvarligt talat så tvivlar jag inte på att moderatorernas IQ ligger under 30...  Fick min traktor bannad, även att jag såg en Vauxhall Victor traktor 5 min innan ja la ut min...

Men nu till annat, som jag hoppas på att det kan bli besvarat av en något smartare moderator...

Varför får inte A-Traktorer finnas på garaget.org? Garaget handlar väl om vad vi är ägare till som har motor och 2 eller flera hjul/däck? Sen fick min kompis sin 745a LTT bannad för att den var, enligt moderatorn, "för ful för att kallas projekt" Är ni såna jävla idioter att ni bannar de bilar som ej faller er i smaken??

Sug min r*v!

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

3 354 Inlägg
28 juli 2010
Jadu vilken viktor? bara för att den fanns 5 min innan du lade upp din traktor så betyder inte det att det e ok för att ladda upp en traktor? den e också borta vad jag kan se.

Detta är ett gratis forum med Regler så det är inget privilegie att få vara här man har sina skyldigheter för att vara här såsom att läsa och följa reglerna?
Passar det inte så är det bara att kolla vidare efter en sida som passar bättre.

Sen gäller det att ha vårdat språk när man skriver.

Hur var skicket på kompisens 745a? vill inte uttala mig om den innan mera info.
Du nämner att det var ett projekt? fanns det nån bra bild på hel bil eller var det en isärplockad bil?
Senast redigerat av Seth (28 juli 2010)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
28 juli 2010
Dixieman skrev:
Med all säkerhet kommer jag bli raderad från forumet på grund av att jag säger sanningen, men
Varför är moderatorer så jävla dumma i huvudet? Allvarligt talat så tvivlar jag inte på att moderatorernas IQ ligger under 30...  Fick min traktor bannad, även att jag såg en Vauxhall Victor traktor 5 min innan ja la ut min...

Men nu till annat, som jag hoppas på att det kan bli besvarat av en något smartare moderator...

Varför får inte A-Traktorer finnas på garaget.org? Garaget handlar väl om vad vi är ägare till som har motor och 2 eller flera hjul/däck? Sen fick min kompis sin 745a LTT bannad för att den var, enligt moderatorn, "för ful för att kallas projekt" Är ni såna jävla idioter att ni bannar de bilar som ej faller er i smaken??

Sug min r*v!

Detta forumet riktar sig till folk som är 18+. Här är ett mer passande forum till dig www.moppeforum.net/

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
28 juli 2010
För ful bil för garaget, är väll inte vårat fel eller?
Gå tbx till lunarstorm!

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

8 921 Inlägg
28 juli 2010
Låser tråden och hänvisar till reglerna gällande Bilar
http://www.garaget.org/start.php?action=carRules

Även en varning utdelad till trådskaparen för dåligt uppförande i forumet.
Om TS överväger att skicka ett omoget PM så resulterar det i en uteslutning från forumet.

Mvh
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök