10011
Sök

Angående Pioneer 2200UB och iPod

4 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
Jag köpte nyligen en Pioneer 2200UB, för att den enligt deras hemsida skulle funka med iPod. Fast nu när jag ansluter min iPod så kan jag inte kontrollera steron från iPoden som deras hemsida förklarat. Fast så upptäckte jag nu att det står att man ska ha deras "special" sladd CD-IU50. Är det bara en vanlig iPod till USB eller är det en som är gjord just för stereon så att man måste ha den för att det ska funka?

Tack på förhand!

1 785 Inlägg
1 augusti 2010
FilipSten skrev:
Jag köpte nyligen en Pioneer 2200UB, för att den enligt deras hemsida skulle funka med iPod. Fast nu när jag ansluter min iPod så kan jag inte kontrollera steron från iPoden som deras hemsida förklarat. Fast så upptäckte jag nu att det står att man ska ha deras "special" sladd CD-IU50. Är det bara en vanlig iPod till USB eller är det en som är gjord just för stereon så att man måste ha den för att det ska funka?

Tack på förhand!

Modellen DEH-220UB stödjer INTE styrning av Ipod och Iphone. Du måste minst upp i modell DEH-3200 för att kunna styra iPod via USB kabel CD-IU50. Att den fungerar med iPod och spela upp musik stämmer men inte att den kan styra funktioner i iPod.

Du behöver CD-IU50 kabeln för att funktionen ska finnas.
Senast redigerat av dbjanoz (1 augusti 2010)

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

4 Inlägg
1 augusti 2010
Trådstartare
Tack för ditt svar dbjanoz, men dom har ju skrivit ut på sin hemsida om just den här produkten att man kan byta låt ifrån iPoden om man då har deras egna sladd:

"iPod Made Easy
It's easy! Simply plug your iPod directly into the unit using the optional CD-IU50 iPod cable, and you are ready to rock and roll. Listening to an artist that you just can't get enough of? Now you can hold the "List" button down and it will pop up folders containing that specific artist, album, or genre. You can also have your passenger control your music directly from the iPod."

Källa: http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/ … DEH-2200UB

Fast det som jag ville komma till var just att fråga om man måste ha just deras sladd för detta, då jag såg att den kostade uppemot 400 spänn.

Sök