Jag undrar vilka nya europeiska bilar som ni tycker ser någorlunda bra ut. I denna tråd skippar vi riskokare!!!
Jag tycker att den bil som imponerar mest på mig är faktiskt BMW!!!!!!! Dom har klass fortfarande, i dom flesta modeller faktiskt. Även fast jag inte är någon SUV-älskare alls så klarar BMW:s X-serie faktiskt min granskning. Hoppas på många åsikter i denna tråd!
Tycker Saabs senaste modeller är för gubbaktiga. Likaså Volvo, BMW och Audi! Däremot tycker jag att Mercedes, speciellt E-klass, den håller klass än idag, tycker tom att deras nyare är så mkt snyggare än äldre (kan ej deras modellbeteckningar, Kan bara W123,124 och 126 )! Hade gärna kunnat tänka mig en sådan, årsm runt 04 05. En E55 eller E500, men dom kostar ju snäppet mer än Saaben, i ALLT
Nya Volvo S60/V60 är inte helt fel.BMW:s 120 tycker jag också är tuff,skulle mkt väl kunna tänka mej att köpa en sådan.Wiesmann Roadster är en snygging den med:)
Nya Volvo S60/V60 är inte helt fel.BMW:s 120 tycker jag också är tuff,skulle mkt väl kunna tänka mej att köpa en sådan.Wiesmann Roadster är en snygging den med:)
Har aldrig varit något större fan av Renault men dom har fått till några riktigt häftiga modeller, bland annat nya megane RS. sen hur skiten är att mecka med det låter jag vara osagt:D