Inför: YstadTräffen Säsongsavslutning 17 September 2010 kl 19.00

TaGzOr 200SX POWER
17 september 2010 · 42 Inlägg

va grymt kallt idag va där 20 min sen pös ja o käka på donken hehe smile

nismo power =)
Nissan 200sx RS13 "GRINCHEN" (1991)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
17 september 2010 · 4 418 Inlägg

milorad skrev:
som det söööög idag. Lixom ingen som organiserar, alla kör bara runt och runt. Ja "bra" avslutning.

Blöt vägbana och snuten på plats, gjorde att det blev som det blev.
Riktigt skoj med så mycket folk och bilar som tog sig ut i skit vädret!

Transporter89
17 september 2010 · 957 Inlägg

TaGzOr skrev:
va grymt kallt idag va där 20 min sen pös ja o käka på donken hehe smile

a  rikti jävla kalt var det och det  blåste på  odentligt med

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
BudgetDunkaren Osponsrad
17 september 2010 · 1 631 Inlägg

Kallt som fan, blåsigt,blött men mkt bilar ändå. Någon som vågade sig på en burn och det uppskattas när det ligger ett moln med rök en stund efter smile Tack för denna termin .

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Evets
17 september 2010 · 643 Inlägg

milorad skrev:
som det söööög idag. Lixom ingen som organiserar, alla kör bara runt och runt. Ja "bra" avslutning.

Håller med, ingen bra avslutning. =/.

Hoppas på bättre i hbg nästa lördag.

Senast redigerat av Evets (17 september 2010)

T90
17 september 2010 · 17 Inlägg

Var inte där speciellt länge, Men mycket bilar fasst det var svinkallt & blåste som satan!

Clintan66
17 september 2010 · 2 011 Inlägg

Evets skrev:

milorad skrev:
som det söööög idag. Lixom ingen som organiserar, alla kör bara runt och runt. Ja "bra" avslutning.

Håller med, ingen bra avslutning. =/.

Hoppas på bättre i hbg nästa lördag.

Var kul att se så pass många trotsa vädret, men håller med dig ang avslutningen i Hbg.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
milorad
18 september 2010 · 91 Inlägg

Jag ser fram emot det också. Fast det är drifting imorgon grabbs ;P

Volkswagen GTD "Gölfen" (1993)
Andreas79
18 september 2010 · 3 968 Inlägg

Kom betydligt fler bilar än jag trodde med tanke på dåligt väder. Tycker det var hur trevligt som helst. Men väldigt onödigt var vissa burnade väldigt nära bilar som folk är rädda om. Angående vädret kan man tyvärr inte styra upp något med den blåsten och det påverkas mycket hur vädret är. Mina foton kommer från träffen inom några dagar. Sen handlar denna tråden om Ystadträffen och inget annat. Ej om Helsingborg alltså.

Senast redigerat av Andreas79 (18 september 2010)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
NickeR32
18 september 2010 · 870 Inlägg

MantaRobin skrev:
hemma igen. inget ös direkt, poliser och blåst..

Vem gjorde rätt i att skita i de då? roll

P-H-G Utbildad proffsamatör
18 september 2010 · 782 Inlägg

NickeR32 skrev:

MantaRobin skrev:
hemma igen. inget ös direkt, poliser och blåst..

Vem gjorde rätt i att skita i de då? roll

+1 wink

Lassing Industridesigner
18 september 2010 · 324 Inlägg

Tackar för en trevlig avslutning, trots vinden.

– ––– -–- ––- -- -–--
Mitt projekt (bilen)
Min hemsida (industridesign)
Clintan66
18 september 2010 · 2 011 Inlägg

När brukar denna dra igång. Hörde lite igår att det brukar vara bra med folk på säsongs starten?

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
_xXx_ TIG-svetsare
18 september 2010 · 202 Inlägg

Clintan66 skrev:
När brukar denna dra igång. Hörde lite igår att det brukar vara bra med folk på säsongs starten?

Är tyvärr ända gången där är riktigt bra med folk & bilar också..känns som om det börjar dö ut, precis som dom flesta träffar=( Dock var premiären överfet med race, det är nog det som fattas...wink
Borde vara någon som återinför den delen av träffen i ystad;)

Och även om det sägs att vissa alltid pratar med polisen, och det är ok att vi är där, hur kommer det sig då att dom OCKSÅ ALLTID är där?

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."
Volvo V70 NII R-design "Limited Edition E85" (2011)
Clintan66
18 september 2010 · 2 011 Inlägg

_xXx_ skrev:

Clintan66 skrev:
När brukar denna dra igång. Hörde lite igår att det brukar vara bra med folk på säsongs starten?

Är tyvärr ända gången där är riktigt bra med folk & bilar också..känns som om det börjar dö ut, precis som dom flesta träffar=( Dock var premiären överfet med race, det är nog det som fattas...wink
Borde vara någon som återinför den delen av träffen i ystad;)

Och även om det sägs att vissa alltid pratar med polisen, och det är ok att vi är där, hur kommer det sig då att dom OCKSÅ ALLTID är där?

Håller med dig. Det behövs lite av varje smile .
Som en skrev i andra tråden, så är det nog bättre med en spikad datum i månaden.

Hade vart bra om det var lite uppdelat. Menar typ den

1:e i Ystad
8:e i Löddeköpinge

som exempel osv. Kanske bättre uppslutning då. Då kan det vara värt att köra lite längre också som tex Kristianstad och diverse städer.

Senast redigerat av Clintan66 (18 september 2010)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
_xXx_ TIG-svetsare
18 september 2010 · 202 Inlägg

Clintan66 skrev:

_xXx_ skrev:

Clintan66 skrev:
När brukar denna dra igång. Hörde lite igår att det brukar vara bra med folk på säsongs starten?

Är tyvärr ända gången där är riktigt bra med folk & bilar också..känns som om det börjar dö ut, precis som dom flesta träffar=( Dock var premiären överfet med race, det är nog det som fattas...wink
Borde vara någon som återinför den delen av träffen i ystad;)

Och även om det sägs att vissa alltid pratar med polisen, och det är ok att vi är där, hur kommer det sig då att dom OCKSÅ ALLTID är där?

Håller med dig. Det behövs lite av varje smile .
Som en skrev i andra tråden, så är det nog bättre med en spikad datum i månaden.

Hade vart bra om det var lite uppdelat. Menar typ den

1:e i Ystad
8:e i Löddeköpinge

som exempel osv. Kanske bättre uppslutning då. Då kan det vara värt att köra lite längre också som tex Kristianstad och diverse städer.

Precis så jag menar=)

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."
Volvo V70 NII R-design "Limited Edition E85" (2011)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
18 september 2010 · 4 418 Inlägg

_xXx_ skrev:

Clintan66 skrev:
När brukar denna dra igång. Hörde lite igår att det brukar vara bra med folk på säsongs starten?

Är tyvärr ända gången där är riktigt bra med folk & bilar också..känns som om det börjar dö ut, precis som dom flesta träffar=( Dock var premiären överfet med race, det är nog det som fattas...wink
Borde vara någon som återinför den delen av träffen i ystad;)

Och även om det sägs att vissa alltid pratar med polisen, och det är ok att vi är där, hur kommer det sig då att dom OCKSÅ ALLTID är där?

Därför att det är folk som burnar bland folket och när polisen sa "varför stoppar du inte dom?" .. så fanns det inget svar, för jag kan inte... Jag försökte få folk att ställa sig i vändzonen, men så fort det fanns minsta lilla yta så skulle vissa leka DK... men man är inte driftking när man sprätter stenar och grus på folk och bilar...

Så därför är polisen där.

Som jag skrev tidigare så var det för blött för race.

_xXx_ TIG-svetsare
18 september 2010 · 202 Inlägg

Jill skrev:

_xXx_ skrev:

Clintan66 skrev:
När brukar denna dra igång. Hörde lite igår att det brukar vara bra med folk på säsongs starten?

Är tyvärr ända gången där är riktigt bra med folk & bilar också..känns som om det börjar dö ut, precis som dom flesta träffar=( Dock var premiären överfet med race, det är nog det som fattas...wink
Borde vara någon som återinför den delen av träffen i ystad;)

Och även om det sägs att vissa alltid pratar med polisen, och det är ok att vi är där, hur kommer det sig då att dom OCKSÅ ALLTID är där?

Därför att det är folk som burnar bland folket och när polisen sa "varför stoppar du inte dom?" .. så fanns det inget svar, för jag kan inte... Jag försökte få folk att ställa sig i vändzonen, men så fort det fanns minsta lilla yta så skulle vissa leka DK... men man är inte driftking när man sprätter stenar och grus på folk och bilar...

Så därför är polisen där.

Som jag skrev tidigare så var det för blött för race.

Håller helt klar med att det är onödigt att leka i vändzonen, och förstår att det inte gillas av polisen;)
Hade en kompis som fick sin bil blästrad där på premiären, fattar inte varför folk ska burna och drifta fast än hela vändzonen är full av bilar..

Klart att du som enskild person inte kan stoppa nån, då blir det bara liv för det..

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."
Volvo V70 NII R-design "Limited Edition E85" (2011)
Andreas79
18 september 2010 · 3 968 Inlägg

Jag har också sagt till folk att inte burna men omöjligt ibland vissa fattar inte bättre. Vi gör så gott vi kan men inte lätt. Tycker alltid det är bra uppslutning på träffarna vid bra väder.

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Saisoku
18 september 2010 · 191 Inlägg

var mkt bilar och mkt folk! stort + för alla som kom även om vädret var hemskt nere vid havet! Hade roligt men var inte där så länge, skulle upp tidigt och iväg och hämta mitt nya åk!! Ses nästa år och hoppas på en lika bra start som det var i år smile

Eat sleep JDM
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang