Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Zachrys slutsteg brukar prestera rätt bra för pengarna men detta vette fan. Stort som ett halvt A4 papper och knappt 3kg.....det känns inte fysiskt möjligt att få det att leverera nåt vettigt.
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Zachrys slutsteg brukar prestera rätt bra för pengarna men detta vette fan. Stort som ett halvt A4 papper och knappt 3kg.....det känns inte fysiskt möjligt att få det att leverera nåt vettigt.
Så är det med switchade nätdelar o klass-D. Det blir litet o lätt o lite värmeutveckling.
Funderar också på det steget för det är så fysiskt litet. Kan gömmas bakom en panel i bagaget i min A3a. (o bas i reservhjulet så barnvagnen får plats)
Har inte riktigt hört stegt själv men har hört från ett par osm har det att det dunkar på jävligt bra.
En av dom är valstadkillen eller vad han nu heter (viktor som vi många vet vem det är ) har ja för mig om spelar ett sånt steg till en RE sr15", han har en video på sin sida där basen rör sig fint.
Sen e d en här i norrköping med som sagt att det spelar på som satan (Kicker L7 15")
Men är man osäker kör på SPL steget då inget ont har hörts om det heller .
Zachry har mycket bra steg för sina låga priser.
Men oftast kan man hitta andra steg om man vill ligga på säkra sidan för den som inte vill chansa på typ blocket etc
Tror gör man i kyrkan, nu blir jag ännu mer sugen på att köpa ett K1200D och åka å mäta upp det, ja tror inte heller man får ut några 1200WRMS utan dist men mer än 500WRMS tror ja faktiskt det levererar.