Köpråd - Ny vardagsbil 0-100 000

Rquired Allmänt envis
10 augusti 2010 · 12 512 Inlägg

sparren skrev:
Men rent genrellt, är det mycket bil för pengarna? Min bror har faktiskt en A3 2,0 FSI mörgråmetallic(riktigt snygg) som han förmodligen ska sälja nästa vår. kanske vore något att satsa på? Han ska förmodligen ha en sprallans ny Audi A5 det lilla svinet;) Det är ju så man blir avundsjuk iaf!

Visst är det mycket bil för pengarna, även om den inte är lika rolig att köra som tex. en Alfa, Bmw eller ens Merca. Därmed inte sagt att det är en tråkig bil, speciellt inte med quattro. smile

Senast redigerat av Rquired (10 augusti 2010)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
sparren
10 augusti 2010 ·

Rquired skrev:

sparren skrev:
Men rent genrellt, är det mycket bil för pengarna? Min bror har faktiskt en A3 2,0 FSI mörgråmetallic(riktigt snygg) som han förmodligen ska sälja nästa vår. kanske vore något att satsa på? Han ska förmodligen ha en sprallans ny Audi A5 det lilla svinet;) Det är ju så man blir avundsjuk iaf!

Visst är det mycket bil för pengarna, även om den inte är lika rolig att köra som tex. en Alfa, Bmw eller ens Merca. Därmed inte sagt att det är en tråkig bil, speciellt inte med quattro. smile

Precis, Dock vill man väl ha den lite nyare modellen, och då drar ju quattron iväg.

jaja, Får väl suga på karamellen nu och titta runt. Tack för all hjälp!smile

Matte87
18 augusti 2010 · 42 Inlägg

måste tipsa om min egen bil smile.. bmw ger körglädje så är det bara!

BMW 330D (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang