2774
Sök

Sy igen traskiga sömmar på förarsäte(volvo v70N-00)

131 Inlägg
9 augusti 2010
Trådstartare
Hej någon som vet en firma i göteborg som syr igen trasiga sömmar på förarsäte(v70n-00) färgen på sätet är den blåaktiga skinn/läder smile  tack i förhand big_smile

Meldem
4 137 Inlägg
10 augusti 2010
Strand92 skrev:
Hej någon som vet en firma i göteborg som syr igen trasiga sömmar på förarsäte(v70n-00) färgen på sätet är den blåaktiga skinn/läder smile  tack i förhand big_smile

Går att göra själv, om du har en läder nål och speciell tråd. Min polares mamma's kompis gjorde det på deras V70. Visst att det inte vart som orignal sömmen men..
Kan tänka mig att det är dyrt om du ska lämna in den?. smile

131 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
TouchOfRed skrev:
Strand92 skrev:

Går att göra själv, om du har en läder nål och speciell tråd. Min polares mamma's kompis gjorde det på deras V70. Visst att det inte vart som orignal sömmen men..
Kan tänka mig att det är dyrt om du ska lämna in den?. smile

Okej big_smile tack, de skall jag testa! smile

131 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
Dubs skrev:
http://maps.google.se/maps?oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&q=sadelmakare+g%C3%B6teborg&fb=1&gl=se&hq=sadelmakare&hnear=G%C3%B6teborg&view=text&ei=T59iTOXQIZCBOKa58IAK&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1&ved=0CBsQtQMwAA

Tack så mycket Dubs big_smile skall kolla på den firman big_smile
Senast redigerat av Strand92 (11 augusti 2010)

Sök